• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

koni ziet er echt wel lief uit!!! onze kleine chevy is gelukkig helemaal gewend hier rent rond of hij nooit anders heeft gedaan en is ondertussen ook aan de bench gewend gelukkig hij begint nu pas rond 8 uur te piepen

hij is zelfs 's nachts zindelijks in de bench dat vind ik ech super nu al

zo we hebben hem binnen:D

heb samen met mijn vrouw wat weekjes vrij genomen om te genieten van onze 1e gebroken nachtrusten hahaha.. dat wisten we natuurlijk al van te voren.

huilen/roepen van de roedel als ie alleen is in de bench vanaf 02.00u, en dat kan dus rustig half uur doorgaan.

tips hierover zijn verschillend,

- meenemen naar slaapkamer tot 16 weken en dan terugzetten in huiskamer

- negeren en de buren hebben pech

- eruitgaan en kijken

wat ik doe is ik ga eruit negeer het als ik beneden ben tot ie stil is, dan gaat ie mee aan de riem naar buiten dan doet ie plas en of poep en dan (half uurtje lopen) half uurtje nog even zitten eventueel spelen, dan gaat ie de bench weer in en kan ie weer tot 7u ongeveer...

ben wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn hierin en jullie " oplossingen"

wij hebben dit ook gehad met chevy idd heeft de eerste nacht alleen maar zitten piepen en janen in de bench en heb t genegeerd en de dag erna hem zo eens af en toe een half uurtje in de bench gedaan en de 2e nacht was hij al een stuk rustiger heeft t eerste half uur wat gepiept en daarna was ie stil tot 7 uur 's morgens ..toen wel meteen eruit gehaald en uitgelaten maar afeglopen nacht ging t geweldig hij is rond half 1 zijn bench in gegaan heeft mischien 5 minuten gepiept en tot vanmorgen 8 uur hebben we hem niet gehoord

Nou ik vind Chevy ook een scheetje hoor! Is dat ook een engelse stafford? Wat een leuk beest zeg.Mooie kleur ook. Wat betreft het wennen zijn ze indentiek. Koni geeft ook al aan wanneer ze naar buiten moet en hield de bench al na 3 dagen schoon.Alleen als ze heel druk is geweest met spelen wil ze nog weleens heel af en toe binnen plassen.Maar ik heb parket dus dat is zo weer schoon. Piept s'nachts niet meer en groeit als een bezetene. Het is wel een kroelkippie hoor. Loopt de hele dag achter mijn kont aan.

hij was bij ons echt een kwartier aan het janken...

even afwachten wat er gebeurd.. we hebben ook buren die er weer vroeg uitmoeten dus kan hem aan de ene kant ook niet gewoon de hele nacht laten loeien...

lol

@Botho ik ken het hier is t ook idd af en toe wel eens een ongelukje vooral als hij weer eens wakker gemaakt wordt door de kinderen... maar ik heb natuurstenen vloer dus ook zo opgeruimd..

@opelkadettje mijn buren maken zelf 'snachts de meeste herrie mer schreeuwen gillen en politie en al dus ik hou echt geen rekening met mijn buren..

staffords zijn (in huis) nou eenmaal kroelkippies/schoothondjes....heerlijk toch dat zo'n ras zoooooo aanhankelijk is

ja vind het echt super hij ligt t liefst de hele dag bij mij of tegen me aan.. loopt ook hele dag achter me aan als t ff kan hihi

van ijn vriend is hij nog beetje bang maja die is ook wat groot en breder dan mij dus m ischien dat dat t is hihi

deze heeft de kofferbak van mijn Astra ondergekwijld, daarom moest ik 'm weg doen..

(de astra he!)

IMAG0192.jpg

haha, HCH, idd lezen, de astra is verkocht, niet de hond. die ligt nu vredig te snurken op haar mat. king:

Mooi he, Kitty. 't is idd een statig beest. heb wel eens overwogen om zo'n portret te laten maken: zoiets (klik!) iig.

Mooi he, Kitty. 't is idd een statig beest. heb wel eens overwogen om zo'n portret te laten maken: zoiets (klik!) iig.

jaaaaaaa daar heeft ze echt de houding voor inderdaad!!!!

geweldig, Jari van mij kan ook zo statig zitten soms, ik zeg dan altijd: zo koninklijke hoogheid alles naar wens???

is ech mooi beestje idd zal de nieuwe eigenaar blij zijn met al die kwijl in de auto hihihi

hier gaat alles super met chevy loopt nog steeds hele dagen achter me aan maar is ook helemaal gek van me jongste zoontje van 2 jaar die doen niks meer zonder elkaar is zo lief om te zien...

hey Bianca, dacht van de week ff sat ik jou op een ander forum tegen kwam, over staffords......maar was een andere bianca want die had een teefje net in huis haha

Terug
Naar boven