• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

komop met die sneeuwpics dan!

sneeuw3007.jpg

sneeuw3008.jpg

sneeuw3009.jpg

hummerinsneeuw001.jpg

Wij hebben een Jack Russel, die moet springen om vooruit te komen hier, ligt 15 cm sneeuw, maar ze staat ongeveer 10 cm van de grond af, reken maar uit. :jerry

Afgelopen zaterdag hebben we onze hond opgehaald en is nu 8 weken en 2 dagen

Hij luistert naar de naam Victor (echt niet dus) en hij is een groenendaeler

En is helemaal gek van de sneeuw

sneeuw.jpg

wittekop.jpg

blad.jpg

Nou Koni is niet weg te slaan uit de sneeuw!! Het is een ongelooflijke koukleum maar sneeuw vind ze toch wel errug leuk!!!

17122009464.jpg

17122009465.jpg

17122009469.jpg

17122009475.jpg

17122009476.jpg

17122009478.jpg

origineel gepost door Kitty78

hebben jullie ze ook verwend met de Kerst?

jazeker extra veel, want Hummer zit in de lappemand..

ik stuur je wel ff een u2u Kit.

ja jari is echt een mooie staff... hoop dat chevy ook zo breed gaat worden... hij heeft nu ontdekt hoe hij zelf de bank op komt dus das ook niet meer veilig hihihi we zetten hem altijd op de grond als we wat eten of snacken ofzo op de bnk maar hij springgt ernu zelf weer op hahahahahahaha

hij begint ook wat rustiger te worden met de kids... vooral de kleinste is helemaal gek met hem/... zie foto's hihi

100_0644.jpg

100_0646.jpg

wat een lekker breed ding is dit toch:o

en dan krijg ik van andere altijd nog te horen zodra ze hem echt zien: hij is in het echt nog breder !!!!:o

Jari heeft thuis een nieuwe knuffel gehad, hij is er helemaal gek mee met dat soort speeltjes

en bij mijn ouders thuis een speleding met bal eraan, en verder heeft hij daar iedereen geholpen met uitpakken haha

JariKerst.jpg

origineel gepost door biancaatje

ja jari is echt een mooie staff... hoop dat chevy ook zo breed gaat worden...

het is een lekker ding hoor, maar als ik zo naar zijn koppie kijk denk ik dat hij meer een Terrier bouw heeft dan een Bull bouw zoals Jari, ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien want kan er natuurlijk mega naast zitten.......maar dan nog...is het een leuk ding

origineel gepost door Kitty78

wat een lekker breed ding is dit toch:o

en dan krijg ik van andere altijd nog te horen zodra ze hem echt zien: hij is in het echt nog breder !!!!:o

nou dat moeten we toch maar eens een OF hondenmeeting gaan houden hahaha, ik wil Jari wel eens in het echt zien.

@biancaatje, wordt al een mooi beestje :thumbup:thumbup

ja idd lijk me wel lachen een of hondenmeeting hihi

chevy krijgt alleen inene zwarte vlekjes op zijn witte oor... dus hij blijft denk ik iet helemaal wit.. hij is zich hier nu flink aan t uitleven met zo'n flosstouw heb hij nog gekregen met de kerst.....

Hoe doen Stafforts en ander soort "vecht" honden het sociaal gezien met andere/vreemde beesten? Of is dat echt gewoon puur opvoeden? Ik heb ook al een paar lieve/sociale Dobermann of een Rotkwijlers gezien.

Terug
Naar boven