• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

831724867_5_rNWO.jpeg

nacho

origineel gepost door opelkadetje

onze shadow

leeftijd 5 mnd

schoft 56 cm

gewicht 27 kg.

doet even mooi verhaal vertellen tegen me:D

]klikkie doen voor filmpje[/url]

geweldig!!

haha ja mooi he:D vanmiddag ook helemaal gek toen we naar t bos gingen... het regende.. dus zeiknat en smerig haha.... die ging zn bench in en lag plat...

origineel gepost door Silver

origineel gepost door opelkadetje

onze shadow

leeftijd 5 mnd

schoft 56 cm

gewicht 27 kg.

doet even mooi verhaal vertellen tegen me:D

]klikkie doen voor filmpje[/url]

geweldig!!

Geen idee wat ie verteld maar die van ons die zit me toch een partij met de kop te draaien en naar die laptop te kijken....:P

hier dan ons filmpje mijn vriend heeft ringtone van badeendjes op zijn foon staan en elke keer reageerd hij weer zo... tis een wat donker filmpje maar t gaat om t geluid toch hihi

hij is zo aan t joenken dat t lijkt of hij helemaal in het begint mama zegt hihi

hij staat nu al piepend met zijn kop schuin te kijkenen dan ben ik t filmpje alleen maar aan t plaatsen hahaha

gister weer hond gehaald,

dobermann,alleen is beetje dominant gewordne bij de vorige eigenaar dus een goede waaker,met apparate kuren,ligt te slapen springt vervolgens recht overeind en gaat blaffen en grommen,Geen hond voor mietjes in ieder geval.

hier nog een leuke van chevy.. hij bleef eindelijk eens netjes zitten hihi we hadden net eindelijk een tand gevonden van hem toen ik deze foto maakte.. hij had m bijna opgegeten..

heb maar 1 gevonden de rest isgewoon weg..

Foto0058.jpg

zal van de week ff kijken.. we hebben voor chevy nieuw bot gekocht dat ding is groter dan de hond zelf hihi mnijn vriend heeft wat fotos dat hij ermee probeert te lopen hahahaha

hier de fotosv an chevy met zijn reuzebot hihi zijn neit helemaal scherp maar ja hij blijft weer eens niet stil staan hahahahaha

06032010001.jpg

06032010007.jpg

tot 9-03-2010 hadden we onze 3e franse bulldog maar helaas veel tevroeg overleden bij de dierenarts daar we verleden week bij de dierenarts waren met hem leek net of die zat was wagelde dachten dat die middenoorontsteking had maar bleek tot in zijn hooft tezitten net nog geen 6 jaar geworden dat zou die 19-03-2010 hebben hem laten cremeren en bij de 2 andere franse bulldog op de kast staan nu maar weer ff sparen en dan een nieuwe halen maar de zoon heef er ook 2 moeder en dochter van me franse bulldog cheeko die heb ik overdag hier dus toch nog iets van cheeko in huis krijg geen foto s van ze geplaats

zo nu weer ff gaan sparen voor een nieuwe franse bulldog eens kijken als ik de vrouw gek krijg voor 2 tehalen kan ik er puppies mee fokken zo heb ik er altijd hier een paar rond lopenben er toch aan gewend :angel

bij ons blijft t och kriebelen en zijn al eens stiekem aan t rond kijken voor een amerikaanse bulldog pup erbij maar mijn vriend wil perse een met een korte neus... dus t is ff zoeken e goed kijken naar de ouders voor we ja of nee zeggen...

maja voor ik chevy had was ik ook al 2 jaar aan t zoeken dus...

Terug
Naar boven