• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

signum 2.8 v6 turbo (corsabc20xe)

Zo ver dat ik weet kun je lampen met laseren niet donkerde maken.

Wel met lasieren... is een duitse term voor spuiten/lakken.

@KRSA2000 wrote:Zo ver dat ik weet kun je lampen met laseren niet donkerde maken.

Haha idd, dat is letterlijk vertaalt: Lakken. Dus je achterlichtjes zijn donkergemaakt met een spuitbus :thumb Ziet er wel super uit!

@warhamstr wrote:@KRSA2000 wrote:Zo ver dat ik weet kun je lampen met laseren niet donkerde maken.

Haha idd, dat is letterlijk vertaalt: Lakken. Dus je achterlichtjes zijn donkergemaakt met een spuitbus :thumb Ziet er wel super uit!

Ik heb het verder uitgepluisd, de lampen worden voorzien van een soort glazuur laag dat daarna in een oven gebakken wordt. Komt absoluut geen laser van pas.

Lasieren betekent letterlijk glazuren.

On-topic: ziet er wel gelikt uit!

Wordt wel lampen omwisselen voor de apk...

Vandaag weer even bij kcp geweest. wat aanpassingen aan de software gedaan. En de intercooler laten plaatsen. Helaas Door een mis communicatie was de ast set er helaas nog niet. Volgend jaar komt deze er alsnog onder.
c30b29dd4bb7d8bc96bf5e326c828c8b.jpg

e43534adddf08b47f751c8aec2be3dc2.jpg

Heb meteen even gekeken naar het vocht probleem in me koplamp. Kapje zat scheef:oops: gebruikers foutje

Met de föhn weer droog gemaakt kapje weer goed en klaar.

Ziet er weer vet uit alleen jammer dat er weer zoals KCP Altijd zegt MISCOMMUNICATIE was ik heb nooit meer iets van ze gehoord vind het een groot K;tbedrijf .

Nou ik had misschien wel duidelijker moeten zijn. Ik heb er altijd een goed gevoel bij. Ook de software is nu helemaal goed. Geen dip meer.

Man wat heb ik elke dag spijt dat ik hem verkocht heb

Daarom nu ook op zoek naar een Vectra opc

Rijd den insignia 2.0 turbo alle opties maar de Vectra en signum blijf ik dikste model vinden

Mis de signum echt met de snowflakes

Beste,

ben nieuw op het forum hier, dus hallo.

Wat een super dikke Signum zeg, heb je hem nog steeds in bezit ??

ben zelf ook in de markt om een Signum V6 te kopen, maar ben nog een beetje huiverig voor het verbruik of valt dit wel mee, wat is zo'n beetje het gemiddeld verbruik als je me kunt laten weten ?

Complimenten voor alle doorgevoerde mods :thumb :thumb :thumb

Ruud

Dank je. Ik rij er gemiddeld 1:10 mee. En rij dan wel veelal snelweg. Maar heb wel altijd haast zeg maar. Vooral de korte stukken in de stad zijn minder leuk kwa verbruik. Maar de beleving maakt dat 100÷ goed. We zij 1 jaar geleden naar Frankrijk geweest. Ik met de signum en een maat met een saab 1.8t en het verbruik over 900 km was precies hetzelfde. 1:14.

Terug
Naar boven