• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechte service ANWB wegenwacht

mmmmmmmmmmm wel raar dat je iemand van slechte service beticht , en dat terwijl jij je spullen niet in orde hebt , dus als ik volgen jou zonder bankpas de bank in ga en ik krijg geen geld mee is dit dus slechte service van de bank .

hou het geld lekker in je zak,voor die ene keer in de zoveel jaar dat je is geholpen moet worden.

aders word je gewoon lid op het moment dat je pech heb.

ik heb in 10 jaar nog nooit de anwb nodig gehad,ben ook nooit lid geweest.

zorg dat je start kabels in de auto heb ,als je accu dan leeg is wil er altijd wel iemand helpen om em op te laden.

regels zijn regels maar, vind het belachelijk dat je niet geholpen word zonder legitimatie ,je ben toch lid voor je auto en, niet voor je eigen gezondheid ,het is gewoon een manier op te besparen ,er zijn namelijk zat mensen die de legitimatie vergeten .

:hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

Dus omdat jij je rommel niet bijhebt is het een Kut-organisatie.

En daarbij je verhaal klopt niet.

Je hebt wel je pinpas bij ??? :hmmz

maar geen portemonnee rijbewijs of legitimatie

Raar verhaal hoor :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

ben nu ook al een aantal keren geholpen door de anwb in binnen en buitenland.

heb ook al eens mijn anwb-pas moeten laten zien of mezelf moeten legitimeren.

verder altijd goed geholpen.

alleen soms erg lang moeten wachten maarja, als je daarmee weer goed thuiskomt heb ik dat er wel voor over.

Iets van 2 jaar geleden midden in de nacht, ergens langs de A2 bij een tankstation, in de kou netjes een kopje (thermoskan)-koffie van de wegenwacht gekregen. De Astra had een uitlaatklep opgegeten en deed dus vrolijk met de downsizetrend van 3 cilinders mee. Binnen een half uur een wegenwacht bij me gehad (beiden vermoedde we dat het een bougie/bobine was), bougie was in orde en na een compressietest binnen nog eens 3 kwartier een sleepwagen gehad. Inmiddels was het dik na middernacht, maar desalniettemin kreeg ik een leenauto mee (toevallig ook een zilveren Astra, alleen een generatie jonger) en werd mijn Assie bij de garage gebracht.

De rekening van mijn garage achter was minder leuk, maar al in al niets meer dan lof over hoe ik door de wegenwacht ben geholpen. Ook met mijn vorige auto een kapotte bobine direct bij m'n werk vervangen en ik kon gewoon met de Cinq naar huis.

@Corsaliefhebber wrote::hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

Dus omdat jij je rommel niet bijhebt is het een Kut-organisatie.

En daarbij je verhaal klopt niet.

Je hebt wel je pinpas bij ??? :hmmz

maar geen portemonnee rijbewijs of legitimatie

Raar verhaal hoor :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

Hoezo is dat een raar verhaal? als ik snel even boodschappen doe laat ik mijn portomonee thuis, en alleen de pinpas ff snel in de broekzak. :hmmz

Het topic onderwerp is mischien een beetje verkeerd neer gezet, alleen ben ik wel van mening als je klant ben ergens dat ze mischien wat meer de best doen om jou een goeie service te verlenen.

Het voorbeeld van de bank is ook een ander verhaal, maar bijv de bank leverd je wel keurige service dat je geld kan opnemen als je je pinpas kwijt ben.

Maar genoeg over dit, heeft iemand ervaring met routemobiel of andere wegenwachtservice?!

dus je haalt je pinpas UIT je portemonnee en in je broekzak..... :hmmz :hmmz

maar om je vraag te beantwoorden: nee sorry geen ervaring met routemobiel.

Haha klinkt mischien krom, ik heb het liefste mijn portomonee in mijn binnenzak van mijn jas, deze keer geen jas bij maar een dik vest aan.

heel even langs de winkel en dan weer terug.portomonee in de auto naast me ben ik bang dat ik hem vergeet en dan kan je bij mij in de buurt gelijk gedag zeggen tegen je ruit&portomonee. :wors

Jah als je alles van te voren wist, je weet nooit wanneer je het nodig hebt, ik ben altijd bang voor diefstal of kwijtraken van die dingen... mischien toch maar een heuptasje halen van D&G ,petje erbij dan alleen nog een golfje 4 :wors

Heb al meerdere keren gehoord dat Routemobiel een stuk minder schijnt te wezen dan de ANWB. Het schijnt dat Routemobiel heel weinig repareert maar 9 van de 10 keer de auto weg sleept. Heb er zelf geen ervaring mee maar dit is van horen zegen.

Gerrit ;)

Ja heb ik ook wel eens gehoord, even tegen elkaar afwegen..

Binnenkort heeft mijn vriendin ook haar rijbewijs&auto moet ik daarvoor ook een afsluiten voor nog eens 60 per jaar?

Ik moet zeggen, dat ik eigenlijk alleen maar kapot gestaan, heb met Echte problemen (Bak kapot, Motor kapot, etc etc) prive dan.

Met de Vrachtwagen toch al meeredere keren goed geholpen (starthulp enzo).

Willem

nog ff 1 ding jij zegt dat je je pas was vergeten en je id, als je die vergeet en je gaat naar de bank krijg je echt geen geld , als je het kwijt raakt is iet heel anders . maar dan nog heb je je id nodig om je geld te krijgen .

oja ervaring met route mobile: kijken onder de kap en kijken nog een keer en zeggen mmmmmm vreemd kan ik niet maken , maar ik sleep hem wel ff naar een garage en die weet wel wat het is

me buurman was lid van route mobiel ,ze auto viel uit en starten niet meer,route mobiel kwam niet eens ,er werd alleen een takelwagen gestuurd ,hij mocht kiezen of de auto naar z'n huis of naar de garage moest,hij kreeg wel 1 dag gratis een leenauto.

contact draad was doorgebrand.

Dat slepen van die automaat is niet zo'n probleem, dat gaat prima, alleen de bak kan er beschadigd door raken (inwendig)

Willem

@ iquick, ANWB lidmaatschap staat op naam, niet op kenteken.

Vrij logisch dus dat je niet geholpen werd.

@ topicstarter, tja, balen dat je je pas niet bij had, maar dat kun je de ANWB niet kwalijk nemen, lijkt me.

Anwb ook slechte ervaringen mee ...

Van de 2 keer dat we ze nodig hadden

wisten ze ook niet wat ze deden ...

1e keer was met onze astra ...

Wou niet meer starten ... anwb kwam na anderhalf uur ...

Startmotor stuk :???: NOT :sleeping

Accu was overleden ...

Nieuwe gehaald en weer verder getufd ...

Toen afgelopen jaar met de corsa van me schoonmoeder ...

Ze waren met ze 2en ...

en moesten onder de kap kijken ...

Vervolgens kregen ze de kap niet open en trokken

daarbij ook de kabel stuk :swear

Reparatie bij de garage 100,- ...

Omdat ze zo hadden staan klooien om de kap open te krijgen

was het beugeltje niet goed meer ...

Klacht neergelegd bij de anwb en die gaf de oorzaak aan de auto ...

omdat ie te oud was werd er niks vergoed ...

Kon ook bij ons gebeuren :sleeping

Met route mobiel alleen maar positief ...

Stonden bij Amsterdam met een lekke band ...

Met de rechter deur bijna tegen de vangrail aan staan

en bij de linker lag de witte lijn 30cm van de deur ...

Dus bandje daar wisselen ... vergeet t maar ...

RM gebeld ... stonden binnen 20 minuten bij ons ...

De wagen opgetrokken ... naar de afslag bij de Mac ...

ik hoefde zelfs niks te doen ...

Hij ze krik uit de wagen ...

Mocht me reserveband ook niet pakken :jerry

Nee hoor meneer , laat maar ... ik pak hem wel ...

Top man :D

En toen onze reis naar Disney Parijs ...

Ring van Antwerpen ...

In de file en toen sloeg de motor af :sleeping

gelukkig genoeg snelheid om de vluchtstrook te pakken ...

Distributieriem geknapt ... alles naar de klote :swear

RM gebeld ... werden terug gebeld omdat wij int buitenland zaten en

dan zouden mijn mobiele kosten niet zo hoog zijn :thumbup

Sleepwagen kwam naar 30 minuten wachten ...

Een belg ... Allee manneke :jerry

kapotte riem , die moet naar de garage ...

Afgesleept naar de Depannage 2000 in Antwerpen ...

Daar weer gebeld en werd weer netjes terug gebeld ...

Na een uurtje kwam onze leenwagen het terrein oprijden :jerry

Een hyundai i20 wel wat kleiner dan de station maar goed ...

Wij weer verder onze vec werd weer in Lelystad voor de deur neer gezet ...

Wij na de vakantie terug .... auto ingeleverd ...

Krijgen wij een rekening van 300,- voor de leenauto ...

Vanwege de kilometers ... gebeld met RM en die melde ons vrolijk

dat we de rekening maar naar hun moesten sturen :jerry

Wij gedaan en daarmee was de kous af ...

Dus ik zeg : Lang leve Route Mobiel ;) :D

Semi slecht ervaring met de ANWB.

Multiriem gebroken, ANWB bij me auto en weet me te vertellen dat hun geen riem hebben voor mij en was van plan te vertrekken( einde van zn dienst :hmmz )

Toen ik vroeg naar mijn vervangende auto, hij na een hoop gemekker toch maar ging bellen.

Vervolgens kon ik toen wel naar het ANWB station in Barendrecht waar ze me Astra hebben gemaakt.

Terug
Naar boven