Maar ze had wel gelijk..

Je kon toch nog rijden. Ik heb zo vaak stukken zonder uitlaat gereden.. honderden kilometers.. :sleeping
Jongeren betalen er zelfs geld voor om met zo weinig mogelijk uitlaat te rijden!
Waarom dan perse uit een of ander raar principe 3 uur op een oprijwagen van de anwb willen gaan wachten?? Dat snap ik echt niet..
Mijn vader was altijd al lid en ik kan me sinds 1987 geen 1 slecht verhaal over de ANWB herinneren. En wij hadden altijd een stel halve gare bakken waarmee we toch heel ver reden!

Volgestouwd tot het onmogelijke met mens, dier, bepakking en caravan..
3x een gebroken multiriem. Allemaal passaten

Waarvan 1 net over de grens met Duitsland zonder buitenland hulp maar toch naar huis gebracht met hele familie in de oprijwagen met caravan erachter. 1x vastgelopen blok. Naar huis gebracht op oprijauto.
1x een versnellingsbak in de soep. Naar huis gebracht op oprijwagen.
4x vervangend vervoer in buitenland door 1 kapotte koppeling, 2 ongelukken en 1 diefstal. Alle 4 die keren is de auto terwijl wij relaxed vakantie hielden zonder problemen teruggebracht naar Nederland door de anwb en reden wij in een andere auto van de anwb.
1 keer mochten we zelfs in centrum Budapest bij het anwb kantoor een grotere mitsubishi spacestar halen die we dan zelf naar huis konden rijden. Omdat de hongaarse seat polo ding leenauto te klein was voor ons en de honden. Terwijl dat al een station was en eigenlijk al aan hun eisen voldeed.
De Ford camper die in harskamp het hele jaar stilstond zodat de koppeling weer eens vastzat. Kwamen ze weer zodat we toch lekker een dagje in het park konden zitten.
De audi die wel eens de sleutels vergat. Kwamen ze elke keer weer opdagen om ons naar garage te brengen en te proberen de sleutels weer in te leren. Toen de dieselpomp oud werd kwamen ze steeds weer lucht uit leidingen halen en testen.
Ik ben zelf persoonlijk met net 18 zonder lidmaatschap met mijn gtis en rampeonzin wel 3 keer naar een tankstation of dichtsbijzijnd huis van vriend of kennis gesleept. Zonder kosten of wat!
Nee.. Ik heb echt geen slecht woord over voor de anwb!
En ik vind het echt heel sneu om iets af te zeiken omdat ze nee zeggen, omdat jij weer dat speciale geval moet zijn die zich niet gewoon aan de regels kan houden. Niet hun fout! Klaar. :thumb