• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechtste Chauffeur van Nederland

Is trouwens wel erg met de nederlandse chaufeur, iedereen is zo gefixeerd op HUN plekje op de weg, laten je er niet tussen of gooien hem er voor.

Mensen zitten relatief veilig in hun auto, dus gedragen zich allemaal als de baas op de weg.

Mensen laten zich te veel opfucken in het verkeer.

Echt zo veel achterlijke mensen in het verkeer.

Meldpunt is niet eens zoon slecht idee:)

En gwn veel meer video surveillance op de weg die zulke mensen een dikke prent geven

@chieltjuh wrote:Is trouwens wel erg met de nederlandse chaufeur, iedereen is zo gefixeerd op HUN plekje op de weg, laten je er niet tussen of gooien hem er voor.

Mensen zitten relatief veilig in hun auto, dus gedragen zich allemaal als de baas op de weg.

En gwn veel meer video surveillance op de weg die zulke mensen een dikke prent geven

Die mensen zijn er al en pakken jammergenoeg met name de snelheidsovertreders aan (wegmisbruikers / blik op de weg)....

@chieltjuh wrote:Is trouwens wel erg met de nederlandse chaufeur, iedereen is zo gefixeerd op HUN plekje op de weg, laten je er niet tussen of gooien hem er voor.

Die mensen zijn er al en pakken jammergenoeg met name de snelheidsovertreders aan (wegmisbruikers / blik op de weg)....

Ik weet niet hoe ik zou reageren. De mijne is allrisk, dus dat praat wel een stuk makkelijker. Maar die blonde muts die voor mijn gevoel bijna 70 gaat op een 30 km weg...... ik geloof niet dat ik zo rustig blijf. Ik hoop voor die man dat ie getaxeerd is, want anders is ie klaar ook :(

Ik weet niet hoe ik zou reageren. De mijne is allrisk, dus dat praat wel een stuk makkelijker. Maar die blonde muts die voor mijn gevoel bijna 70 gaat op een 30 km weg...... ik geloof niet dat ik zo rustig blijf. Ik hoop voor die man dat ie getaxeerd is, want anders is ie klaar ook :(

Klopt, maar die mensen rijden dan ook vaak veel te hard.

je ziet maar weinig dat ze autos aanhouden die 10 km te hard rijden.

Ze mogen wel wat meer op de gekken letten en wat minder mensen beboeten die snacht om 1 uur op een legen weg 200 rijden.

Dus deels met je eens deels niet :jerry -offtopic

Klopt, maar die mensen rijden dan ook vaak veel te hard.

je ziet maar weinig dat ze autos aanhouden die 10 km te hard rijden.

Ze mogen wel wat meer op de gekken letten en wat minder mensen beboeten die snacht om 1 uur op een legen weg 200 rijden.

Dus deels met je eens deels niet :jerry -offtopic

@astraTD wrote:@Oenatje wrote:@trashmetal wrote:

Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo'n domme doos je auto sloopt?

Dan kan ik je niet echt een opel liefhebber noemen

leer lezen,

ik vind dat niet prima

ik vind het triest als jij iemand op zijn bakkes gaat timmeren voor wat blikschade

HELD

Oke wij als mannen mogen geen vrouwen mishandelen daar heb je een punt.

Blikschade? geloof me maar dat die Volvo krom is van voor.

50km/u+ op het linker voorwiel, daar is niks meer van recht.

Als jij nou 13jaar lang alle liefde in je Opel zou hebben gestopt en je rijd er weer 4maand mee en komt iemand van links batsboem in je Opel.. Hoe zou jij regeren als je dan zou zien dat je Opel total los is?? En er zou dan een petje figuur voor je staan??: OH maak niks uit ik ga weer 13jaar lang terug mijn hokje in?

tuurlijk ben ik dan over de zeik, maar slaan lost niks op.(verstand komt met de jaren) iedereen die agressief reageert dmv geweld te gebruiken is ook het rijbewijs niet waardig, hoort niet in het verkeer thuis. maar ik zie het meer als grootspraak van iedereen die zegt dat ie geweld gebruikt. tegen een vrouw durf je wel.

@astraTD wrote:@Oenatje wrote:@trashmetal wrote:

Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo'n domme doos je auto sloopt?

leer lezen,

ik vind dat niet prima

ik vind het triest als jij iemand op zijn bakkes gaat timmeren voor wat blikschade

HELD

Oke wij als mannen mogen geen vrouwen mishandelen daar heb je een punt.

Blikschade? geloof me maar dat die Volvo krom is van voor.

50km/u+ op het linker voorwiel, daar is niks meer van recht.

Als jij nou 13jaar lang alle liefde in je Opel zou hebben gestopt en je rijd er weer 4maand mee en komt iemand van links batsboem in je Opel.. Hoe zou jij regeren als je dan zou zien dat je Opel total los is?? En er zou dan een petje figuur voor je staan??: OH maak niks uit ik ga weer 13jaar lang terug mijn hokje in?

tuurlijk ben ik dan over de zeik, maar slaan lost niks op.(verstand komt met de jaren) iedereen die agressief reageert dmv geweld te gebruiken is ook het rijbewijs niet waardig, hoort niet in het verkeer thuis. maar ik zie het meer als grootspraak van iedereen die zegt dat ie geweld gebruikt. tegen een vrouw durf je wel.

@Oenatje wrote:@trashmetal wrote:

leer lezen,

ik vind dat niet prima

HELD

Wat blikschade?? ik denk dat jij dan maar eens moet leren kijken

het chassis heeft een aardige opdonder gehad en zal waarschijnlijk gericht moeten worden

als je het daar alleen al mee red want je ziet niet wat voor schade er van onder het voorscherm komt

plaatwerk voor zo'n volvo is ook niet bepaald overal verkrijgbaar

heb het ongeluk een paar keer afgespeeld

als ik me dan indenk dat mn astra of mn vriendin dr corsa was geweest

kom ik tot de conclusie dat er geen redden meer aan zou zijn

helaas zit een opel iets zwakker in elkaar als zo'n oude volvo

nogmaals als iemand door roekeloos rijgedrag (dus niet per ongeluk) mijn auto om zeep helpt

word het een princiepe kwestie

kom je aan mn auto, kom je aan mij

kom je aan mn vriendin, kom je aan mij

kom je aan mn ouders/famillie/vrienden, kom je aan mij

kom je aan mn huisdieren of zie ik je een dier mishandelen, PAK IK JE!

@Oenatje wrote:@trashmetal wrote:

leer lezen,

ik vind dat niet prima

HELD

het chassis heeft een aardige opdonder gehad en zal waarschijnlijk gericht moeten worden

als je het daar alleen al mee red want je ziet niet wat voor schade er van onder het voorscherm komt

nogmaals als iemand door roekeloos rijgedrag (dus niet per ongeluk) mijn auto om zeep helpt

Eert zien dan geloven :sleeping

Wat schiet je daarmee op? Wat als je nu net een verkeerd persoon treft met een mes of pistool... En die zijn er genoeg :thumbdown

Eert zien dan geloven :sleeping

Wat schiet je daarmee op? Wat als je nu net een verkeerd persoon treft met een mes of pistool... En die zijn er genoeg :thumbdown

@Wjswaving wrote:Eert zien dan geloven :sleeping

zei ik ook al. :agent

@Wjswaving wrote:Eert zien dan geloven :sleeping

zei ik ook al. :agent

Zo net even het programma terug zitten kijken, pffffff wat een dames zeg :wtf

Tja en dan die man met zijn oldie, oooh wat had die man een pech zeg.

En wij allemaal maar denken dat we zo'n goede chauffeurs zijn ;)

Zo net even het programma terug zitten kijken, pffffff wat een dames zeg :wtf

Tja en dan die man met zijn oldie, oooh wat had die man een pech zeg.

En wij allemaal maar denken dat we zo'n goede chauffeurs zijn ;)

@trashmetal wrote:@Oenatje wrote:@trashmetal wrote:

leer lezen,

ik vind dat niet prima

HELD

Trashmetal = Chuck Norris :D

beter kan het niet verwoord worden :thumb

Terug
Naar boven