• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Snik :( Leuk mijn auto zo in het nieuws :(

Dealer laat vandaag weten of die wordt afgeschreven of gerepareerd... Schade aan de achter/voorkant was wel enorm :(

Aaaiiii, zwaar klote dit.

gelukkig kon de dader niet verder rijden, je kan nu iiig schade gaan verhalen.

succes ermee.

Ik heb de moeite genomen om zelf maar de dealer te bellen en helaas was de schadeafdeling om half 5 al naar huis...

Gelukkig woon ik er 500m vandaan en ga ik er morgen langs.

Ik hou jullie op de hoogte :)

Succes met de schadeafwikkeling. Je moet blij zijn natuurlijk dat je niet in de auto zat ten tijde van ongeval.

heb je nog wat meer fotos van de schade zelf ?

ik vraag me wel af hoe groot de schade ervan is

veel sterkte met je auto ik weet hoe het voelt !

Heb zelf maar 2 fotos kunnen nemen aangezien mijn telefoon leeg was :(, maar dit zijn ze

529637_4803290958044_964209748_n.jpg

600541_4803289318003_1778633009_n.jpg

Hoop niet dat die total loss is :(. Anders moet ik naar een andere op zoek en geloof me je hebt er niet zoveel :(!!!

Dat is klote!

Er is 1 groot voordeel aan een OPC, die zijn vrij waardevast ten opzichte van een 'standaard' H.

Hopelijk wordt de OPC niet alsnog totall loss verklaart, en kun je na de reparatie weer lekker verder sturen!

Gr.

Pastra

Terug
Naar boven