• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Speakers achterin eruit halen

@BlackDevil wrote:@OpelRobin wrote:Heb net de tid gedemonteerd en het stekkertje losgekoppeld, alleen hoe krijg ik dat witte klemmetje wat om de kabelboom zit los?

Als dat los is moet ik neem ik aan het schuim iets terug schuiven en moet ik het rood/grijze kabeltje doorknippen, klopt die volgorde?

Klemmetje doorknippen of-snijden en daarna een nieuwe erop. Als je het schuim terugschuift zou het kabeltje zichtbaar moeten zijn.

En blauw is inderdaad van de remote.

Oke bedankt, zal zo ff kijken!

Blauw/wit doorknippen kan dus ook?

Heb de tid nu losgekoppeld en heb het schuim een stukje terug geduwd zodat ik het beter kan bekijken!

Ik zie wel een rood en een grijs kabeltje, maar geen rood/grijs kabeltje in 1.

Kan het zijn dat er ook kabeltjes middenin zitten die je dus zo op het oog niet ziet zitten?

Alvast bedankt!

Dan moet ik (morgen) dus gewoon beter zoeken haha!

Zijn trouwens de lampjes in de tid hetzelfde als de lampjes in de teller?

ik heb rood-grijs door geknipt,

en ik heb gewoon 50 leds besteld en daar alles met vervangen in de teller, display, koffer, verwarmings draaiknoppen, onder mijn voeten, deuren enzo

@jaspersroosens wrote:ik heb rood-grijs door geknipt,

en ik heb gewoon 50 leds besteld en daar alles met vervangen in de teller, display, koffer, verwarmings draaiknoppen, onder mijn voeten, deuren enzo

Ah oke, ik neem wel zo'n lampje mee naar de winkel en dan weten ze vast wel welk type led ik moet hebben..

Bedankt jongens!

Ik heb rood/grijs doorgeknipt en beide kabeltjes geisoleerd, de tid werkt nu dus zoals het hoort!

Heb het nu allemaal nog los liggen ivm dat ik de lampjes wil vervangen, hier ga ik dinsdag voor naar de winkel :D

Kijk even in dit topic: viewtopic.php?p=2110260#p2110260 (vanaf deze post en lager)

Er zit nogal wat verschil in lichtopbrengst van de verschillende lampjes.

Ben vandaag bij AST geweest voor de 'instrumentenverlichting',

maar weet niet helemaal zeker of het om een T5 type lampje gaat..

Ik moet dus in totaal 5 (witte) led lampjes hebben, 3 voor de tellerunit en 2 voor de tid!

Nou zijn er nogal wat verschillende soorten, volgens mij moet ik deze http://www.autostyle.nl/eu-0046w.html" onclick="window.open(this.href);return false; hebben..

Hopelijk weten jullie hier iets meer van king:

Terug
Naar boven