• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sport demper

@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:maar denk niet dat hij een zwaar geluid gaat geven wat ik wil aan gezien ik de auto zonder demper heb laten lopen en daar vond ik het niet echt denderend klinken dus zal met demper nog minder zijn :argue

Bij mij klonk de demper altijd lekker vooral als hij warm wordt ...

En ook leuk in tunnels :wors

maar zaten bij jou ook nog de kat enz eronder?

Jep alles zat er nog onder ;)

oke ja ik kijk het en luister het ff aan anders vliegen er toch nog dingen eronder uit :D maar je ziet maar hij past thanks bye de weg en je ziet maar ook met kou gaat het eraan te werken :D

Nou ligt er bij jou geen sneeuw :shock:

Hier iets meer hahaha

Dan een rechte pijp erbij ?

Maar dat ie past is 1 ding wat zeker is ;)

geen rechte pijp de kat eronder uit een vervanger of zoiets maar eerst maar eens aan horen hoe hij het gaat doen

Anders ga je even vol snelheid over de autobahn en brand je de overtollige demping weg, als dat al niet gedaan is door Blendjuh. Scheelt aardig wat.

@BlueAstraG wrote:Anders ga je even vol snelheid over de autobahn en brand je de overtollige demping weg, als dat al niet gedaan is door Blendjuh. Scheelt aardig wat.

Ligt niet aan de uitlaat ...

Zonder de demper komt er al bijna geen geluid uit :shock:

@BlueAstraG wrote:Had ik even gemist. My bad.

Maar wat vaag?! Zonder demper bijna geen geluid?

nee enigste wat hij gaf was wat terug slag plofjes als gas los liet maar de buurt werdt er niet wakker van ik zelf zou er ook niet wakker van worden

@alexv wrote:@BlueAstraG wrote:Had ik even gemist. My bad.

nee enigste wat hij gaf was wat terug slag plofjes als gas los liet maar de buurt werdt er niet wakker van ik zelf zou er ook niet wakker van worden

Vaag :hmmz

Misschien toch de kat eronder uit halen :shock:

@-BlendjuH- wrote:@alexv wrote:@BlueAstraG wrote:Had ik even gemist. My bad.

Vaag :hmmz

Misschien toch de kat eronder uit halen :shock:

of de midden demper :shock:

Terug
Naar boven