@Jefkere wrote:Haha, ja daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik heb het misschien niet goed omschreven...
De enige TTops (toen ik een auto zocht) die hier in een straal van 25km vandaan stonden waren steeds full option en met een 1.8 benzine, 2.0 benzine of een 1.9diesel...
terwijl ik een 1.6 benzine nodig had, want ik betaal mij nu al blauw aan de verzekering, wat zou dat dan niet geweest zijn met één van de 3 bovenstaande motoren...
Verder ben ik eerst een Seat Leon 1.6 gaan testen uit 2007, maar daar zat een stankje aan... was wel in een garage van Seat, met een jaar garantie...
Mijn vader is daarbij nog eens Opel fan, dus heb ik besloten dat ik voor Opel zou gaan, hoewel ik op voorhand ook dacht aan Opel, maar ik kreeg eerst een afspraak te pakken voor die seat leon, die vind ik ook mooi.
Het begint hier ook erg te worden, zag gisteren een gastje passeren in een Golf GTI en die was ZEKER nog geen 20, want ik ken zijn vader... zat één jaar hoger in de lagere school bij mij... Zijn vader is niet rijk, dusja... achja, ik mag daar niet over oordelen eh

Iedereen regelt zijn eigen zaakjes.
EDS software komt van EDS tuning, een bedrijf dat je motormanagement aanpast om het (nogsteeds verantwoorde en niet over de limiet) maximum uit je wagen te halen... dit leidt tot zuiniger rijden en het geeft je meer pk's en nm's (maar dat wist je denk ik wel)... Als je een sportknop installeert en je auto is gedaan bij dat bedrijf, kunnen zij hun software aan die sportknop koppelen, waardoor je meer pk's ter beschikking hebt met je sportknop aan, dan met je sportknop uit...
Weet je toevallig ook de hoeveel het kost om dat te programmeren ziet erg wel leuk uit.
Heb nu al 150 PK door de 1.9 CDTI in men twintop maar meer is natuurlijk altijd leuker !!