• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stemmen: Fotowedstrijd #9: Urban

Tusk

Post weleens wat
Jullie hebben er even op moeten wachten. Maar hier is dan het stem topic.

Stem op jouw favoriet met het thema Urban in je achterhoofd.

Jullie kunnen stemmen tot 27 november 19:40 uur

Mocht ik iets of iemand over het hoofd gezien hebben, stuur even een privebericht als het dringend is. Ik kijk niet elke dag op 't forum namelijk.

BlueAstraG.jpg

DMLB%20ceo.jpg

Ernsto.jpg

KadAstra-EF.jpg

KoekieTurbo.jpg

Opeloco.jpg

Pastra.jpg

Silver.jpg

Stender.jpg

TWA.jpg

astraTD.jpg

petrolhead.jpg

trashmetal.jpg

wimpell.jpg

Binnen het thema vind ik de foto van AstraTD het beste passen.

Ik had het alleen mooier gevonden als het diafragma anders gekozen was, waardoor ook de Astra scherp had geweest.

Qua thema vind ik die van AstraTD de beste maar ik ga voor Petrolhead !

De Astra onder de brug van de A2 met op die pilaar 2 beesten die in de Astra lijken te kijken :shock:

Hoe verzin je het ?? :thumb

En de leegte en eenzaamheid onder die brug, ja ik vind die van Petrolhead nu de beste :angel

Rik ;)

thanks Rik, die beesten ...tja is toeval was mezelf nog niet eens opgevallen. daar wil je trouwens niet in het donker staan ... er lagen allemaal vieze spullen en spuitjes in de stuiken die heb ik weg gephotoshopt :puke

en iedere keer als een vrachtwagen over je heen dendert dan schrik je je rot

@petrolhead wrote:thanks Rik, die beesten ...tja is toeval was mezelf nog niet eens opgevallen. daar wil je trouwens niet in het donker staan ... er lagen allemaal vieze spullen en spuitjes in de stuiken die heb ik weg gephotoshopt :puke

en iedere keer als een vrachtwagen over je heen dendert dan schrik je je rot

Ooooohhhhhh, een neppe foto ?? :jerry

Nee, ik mis alleen je kentekenplaat, met je kenteken mag je best wel mee showen, er is er maar 1 met dat nummer haha.

Rik ;)

Inderdaad lastige keuze.. ook flink liggen te twijfelen zou ik of zou ik niet.. maar toch gekozen voor petrolhead.

Ik ken de plek waar die staat en daar kan je normaal niet komen.. zoals je ook ziet die je rechts het spoor gaan van Maastricht richting Luik/Brussel.

En andere 3 stemmers op mij super bedankt :thumb

dank jullie voor de stemmen, een goede vriend van me ( die aan fotografie doet ) zegt altijd een goeie photoshoot is nooit zonder politie. king:

ik heb geen politie gezien, maar op die plek kun je wel komen hoor alleen vrij lastig en volgens mij ook wel verboden voor de auto.. die weg eindigt in een weiland

Naamloos-1.jpg

fotoje van bovenaf

Op KoekieTurbo gestemd :thumbup .

Had zelf ook nog mee willen doen :swear , helaas geen tijd gevonden..kon wel wat met het thema :hmmz ..

Terug
Naar boven