EN wederom een update!
Paar dagen geleden, voor de APK een verschotel eronder gelast. Was namelijk nodig voor de APK. Na wat slijpwerk ging het vrij makkelijk.
Terwijl mijn Opa aan het lassen was ging ik de kofferbakvloer spuiten. Ik had er al 2 lagen RX5 overheen gedaan, en eindelijk had ik ff tijd om de boel kaal te maken en te spuiten. Voorlopig nog ff zwart, later als ik tijd heb weer grijs met isolatiematten eroverheen.
Gister APK. Veel bekijks weer want ja, er lopen oudere mensen rond en iedereen wilt ff kijken. Uiteindelijk was er toch wat mis:
- Middendemper moet kleine beetje worden gelast, is nog goed maar lekt wel beetje
- Bevestiging van de stoel linksvoor is gescheurd (bodem). Moet ook gelast worden.
Hij is niet afgekeurd, hij is nog niet goedgekeurd. We hebben er een voorkeuring van gemaakt, zodat 'ie straks in 1 keer wordt goedgekeurd.
En nog wat
Pioneer TS-WX11a subwoofer, ligt onder de bestuurderstoel. Komt echt goed geluid uit! Moet nog wel ff fotos maken van de speakers en de nieuwe radio.
De massadraad zit op de dorpel en de 12+ komt binnen net boven de pedalen, ideaal
En het mooiste is nog wel:
Tijdens de APK de hele bodem nagelopen, en:
HIJ IS ZO GOED ALS HELEMAAL HARD :wors
een paar plekken moeten ff kaal en behandeld worden en opnieuw in de tectyl maar voor een 30 jaar oude Manta vind ik het toch mooi.