Vandaag op de snelweg heb ik iets vreemds gehad. Rechtuit rijden met het stuur losjes in de hand en de Flexride stand op Sport had ik om de 20 seconden dat het stuur ietsjes naar rechts of links ging. Voor mijn gevoel was het strakke gevoel even weg en stuurde 'iets' het stuur ietjes. Het was zo weinig dat de auto niet direct van richting veranderde maar toch. Het was ook weer direct weg en daarna voelde het stuur weer 'strak' aan maar na 20 seconden weer. En dat 80km lang op elke snelheid én in elke stand van de Flexride. Dus niet alleen in de Sport-stand waarbij de stuurbekrachtiging 'strakker' wordt gezet maar ook in de Touring en Standaard stand.
Op de terugweg, de auto heeft een uur stilgestaan, leek het wel weg. Wat zou dit (geweest) kunnen zijn? Een software-foutje in de aansturing van de stuurbekrachtiging i.c.m. Flexride of iets anders?
Betreft een Insiginia 2.0 CDTi 160pk 5-deurs van maart 2012, 16500 km.
Op de terugweg, de auto heeft een uur stilgestaan, leek het wel weg. Wat zou dit (geweest) kunnen zijn? Een software-foutje in de aansturing van de stuurbekrachtiging i.c.m. Flexride of iets anders?
Betreft een Insiginia 2.0 CDTi 160pk 5-deurs van maart 2012, 16500 km.