• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Streetlegal 2011

ik heb t wel naar mn zin gehad hoor! voor de eerste keer me coupe met de z20leh erin kunnen testen op de 400m 13.4 gereden op de yoko parada's en dat maakte me dag al goed. had sneller gekunt nog later op de dag maar me schakelkabel schoot er 2x af en toch teveel wielspin in 1 nog :swear

maja volgende maand weer een kans en dan ook op r1r of r888

ik heb t wel naar mn zin gehad hoor! voor de eerste keer me coupe met de z20leh erin kunnen testen op de 400m 13.4 gereden op de yoko parada's en dat maakte me dag al goed. had sneller gekunt nog later op de dag maar me schakelkabel schoot er 2x af en toch teveel wielspin in 1 nog :swear

maja volgende maand weer een kans en dan ook op r1r of r888

Ik baal ervan, dat ik je snelste run niet heb gezien. Ik was helaas in gesprek met iemand van de crew.

Ik baal ervan, dat ik je snelste run niet heb gezien. Ik was helaas in gesprek met iemand van de crew.

Je kan hem beter op de hometrainer zetten, ipv van het koelvloeistofvaatje leeg te laten lopen :-P

Terug
Naar boven