• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tacho Vectra b onbekend

Seth

Post veel
Hey,

Ben weeral aan het snuffelen geraakt om mijn huiswerk te maken en nu kwam ik iets tegen dat ik nog niet eerder heb gezien.

Een Opel Vectra B tacho tot 8000 rpm - 300 km/h. Ik dacht dat zelfs de 2.6 v6 en de 3.0 v6 "maar" tot 7000 rpm - 260 km/h gingen. :hmmz

VECTRAB19.jpg

Als dit werkelijk zou bestaan (wat wel zo zal zijn) kan iemand mij dan vertellen van welke motor deze komt en of ik die ook kan aansluiten op een stekkeraansluiting van een 2.0i 16v?

Grtz Seth

@arjontje wrote:@Erwin1987 wrote:nee het stoorde me meer dat bij die andere 100 bovenaan stond maar dan net niet in het midden.

Erwin

Valt me nu pas op omdat je het zegt.

rijd niet veel honderd :jerry

hmmm het was mij al op gevallen en ik rijd best vaak 100 dus dan is het aardig irritant, waarom dat dan ook net uit het midden staat weet ik ook niet.

Erwin

@arjontje wrote:@Erwin1987 wrote:nee het stoorde me meer dat bij die andere 100 bovenaan stond maar dan net niet in het midden.

Erwin

hmmm het was mij al op gevallen en ik rijd best vaak 100 dus dan is het aardig irritant, waarom dat dan ook net uit het midden staat weet ik ook niet.

Erwin

Voor een vectra a wist ik het maar voor een vec b niet.

Van welke motor zou die zijn en kan ik die aansluiten op een 2.0 16v?

Voor een vectra a wist ik het maar voor een vec b niet.

Van welke motor zou die zijn en kan ik die aansluiten op een 2.0 16v?

maar dat is geen tacho maar alleen een plaatje.

als je die erin doet klopt de verdeling niet gok ik.

Erwin

maar dat is geen tacho maar alleen een plaatje.

als je die erin doet klopt de verdeling niet gok ik.

Erwin

Zie je wel dat ik niet ZO groen meer ben. Heb vandaag ook al naar een VOD gebeld en die kwam ook uit de lucht gevallen. Die vertelde me dat 260 kmh het meeste was dat hij zich kon herinneren voor een Vec B.

Stom dan dat ze zo iets verkopen. Klopt je tacho voor geen meter meer. :puke

Grtz Seth

Zie je wel dat ik niet ZO groen meer ben. Heb vandaag ook al naar een VOD gebeld en die kwam ook uit de lucht gevallen. Die vertelde me dat 260 kmh het meeste was dat hij zich kon herinneren voor een Vec B.

Stom dan dat ze zo iets verkopen. Klopt je tacho voor geen meter meer. :puke

Grtz Seth

Nou dan ben ik tevreden met mijn 260 ;) Enkel nog blauwe verlichting erin met witte wijzers en it's done :thumb

Dank je voor de bevestiging E.

Grtz Seth

Nou dan ben ik tevreden met mijn 260 ;) Enkel nog blauwe verlichting erin met witte wijzers en it's done :thumb

Dank je voor de bevestiging E.

Grtz Seth

@Erwin1987 wrote:nee het stoorde me meer dat bij die andere 100 bovenaan stond maar dan net niet in het midden.

Erwin

Terug
Naar boven