GREY ILLUSION
Post weleens wat
een paar jaar geleden,,reden ze mijn kadett (grey illusion) totallos...ik kreeg toen de volledige taxatie waarde terug van mijn kadett en mocht de auto behouden...vande week heeft een vriend van mij zijn astra g uit 1998 getaxeerd op 6500 totallos gereden,,,de verzekering wil hem maar 2500 uitkeren,omdat de velgen en audio nog intact waren,en moest afstand doen van de auto.....
in mijn ogen klopt dit verhaal niet....hij is alleen economisch totallos en niet zo als mijn kadett economisch en technisch.
de astra is makkelijk te repareren,maar ivm dashboard en airbag kom je op een bedrag van 9000 euro schade uit.
hij zou toch altijd 6500 moeten krijgen als hij afstand van de auto doet,,,of repareren tot 6500,,,of zit ik ernu naast??????
in mijn ogen klopt dit verhaal niet....hij is alleen economisch totallos en niet zo als mijn kadett economisch en technisch.
de astra is makkelijk te repareren,maar ivm dashboard en airbag kom je op een bedrag van 9000 euro schade uit.
hij zou toch altijd 6500 moeten krijgen als hij afstand van de auto doet,,,of repareren tot 6500,,,of zit ik ernu naast??????