• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tevreden opel grandland rijders

Daarnaast, niet iedereen heeft hetzelfde algemene ontwikkelingsniveau.

Naast het biermerk Skol, betekent Skol, vertaald naar het Nederlands vanuit de Scandinavische talen heel simpel "Proost". Lastig te bevatten?

je vergiste je net opnieuw van profiel.

geef jezelf nog eens een duimpje zoals je reeds meerdere malen deed....

:wacko:

Ja, en? Als wij een en dezelfde zouden zijn wat boeit het jou dan wiens profiel wordt gehanteerd?

Maarre, zeg nu eens eerlijk : zijn jij en hans glx niet dezelfde?

uw eigen domme uitspraken liken is wel het allerlaatste. Geeft duiding wat voor iemand jezelf bent... Gek.

Maar ok, je snapt het niet.... een floki die een floki "liket"...... Ja, iedereen zal dat wel normaal vinden....

Jij probeert je echt wel overal uit te wringen.... Hopeloos echter. Genoeg bewijzen, Quanki/Flodor

waar zijn de linken dan wel ??

Topic openen ?? Van uw gezever en fantasie schrikt niemand meer , zot.

Duidelijk nu wel, waar jij mij en 4 anderen van beschuldigt ben jij dus eigenlijk zelf met gans.glx.

ik ben een uiterst tevreden XC40 rijder. Kon niet gezegd worden over de GLX. Dat is een feit waar ik over kan meepraten.

Praat jij gewoon over uw Kuga en de GLX

Gans / Hopsa, jij / jullie rijden even geen Grandland X meer. Praat nu in jullie beider profiel over je huidige premiumauto.

Wesly

WeslyDeelnemer
15 4

Dag allemaal,

ik heb de handdoek inmiddels in de ring gegooid en mijn Grandland verkocht aan de dealer. De reden is onder andere alle piepjes een kraakjes. Krakende armleuningen in de deuren. Luxe geluidsinstallatie die je niet hard kan zetten omdat dan de deurpanelen aan alle kanten gaan resoneren en trillen. Voorraam verwarming die maar half werkt. Automatisch inparkeren wat niet meer werkt, enz. enz.

heb nu een XC40 gekocht……… man wat een verschil

Deze persoon kan er blijkbaar ook over meespreken.

Grappig, dit is nu de zoveelste keer (8, 9 of 20-tigste keer) dat je schrijft dat je er geen energie meer insteekt, toch blijf je maar posten en nog grappiger is wellicht dat je een bijnaam 'die jou en Hopsi zijn toebedeeld, ic. Wappies gewoon /'kaapt'. Hoe origineel.

En kunnen we nu afsluiten na de heldere uitleg van @Grandramp ??

Wat betreft de opmerking ivm navigatie en schermen ivm XC40..... Nog geen problemen gehad (maar ik zeg nooit, nooit) wat wel degelijk anders was met de GLX. Ik zou blij geweest zijn moest dat (scherm en navigatie) het enige probleem geweest zijn bij die schrootbak van een GLX.

Terug
Naar boven