• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tevreden opel grandland rijders

quote Hopsi : [En kunnen we nu afsluiten na de heldere uitleg van @Grandramp ??] end quote,

maar vervolgens binnen 3 minuten weer 2 berichten gepost. Hoe geloofwaardig moeten we je precies nemen?

Quandor ?

Het was een vraag. Zie je het vraagteken staan ?

Dan antwoordt men met ja of nee.

Jij begrijpt dus een doodgewone vraag niet eens.

Nog een keer dan...

Kunnen we afsluiten na de heldere uitleg van @grandramp ?

Quandor/Floki ? Antwoord is JA/NEE. Dit nog even ter herhaling.

dat je geilt op berichtjes, pervert.

Afsluiten dit draadje, er zijn geen tevreden (of toch bitterweinig tevreden) Grandramp rijders.

Ik dacht dat beide Wappies een onvoorwaardelijk vertrouwen hadden in alles wat ze op websites lezen?

Zeker als Belgen er wat van vinden.....

Laat het nu toch echt zo zijn (zie ook die tweede link die jij gemakshalve maar even "vergeet".

Google zélf maar eens op meeste vetkochte Phev Suv in Europa. :yahoo:

@grandramp "als je niet beter weet, mis je niks" Inderdaad. De huidige wagen is een verademing in vergelijking met de GLX. Nu, als je niet van te voren weet of hij zal willen sluiten of openen enz.... dan ben je al tevreden als de vervanger dat wel telkens doet. Maar, dit gezegd zijnde ; de opties werken op deze huidige wagen perfect. Geen dodehoeklampjes maar die mis ik totaal niet daar ze bij de GLX eerder uiterst gevaarlijk waren. Net een discobar. Maar wanneer nodig gaven ze dikwijls geen krimp.

Opel zei, ach, de opties zijn goedkoper ..... dan kan er wel wat mis gaan... (dus opties verkopen maar geen garantie dat ze behoorlijk zullen werken, ze vergeten echter dat het een actie was die ze aanboden ten tijde van het autosalon. Kan me niet voorstellen dat wanneer ze later de prijs weer verhogen, de opties dan wel gaan werken zoals moet.) Wel, gelieve dat dan op voorhand te melden, Opel... Dan was ik wel ergens anders geweest. Schermen met kortingen betekent daar blijkbaar rommel verkopen.

@Grandramp : zoals al eerder aangegeven is het een plaatje van een auto. Helaas niet (meer) voor mij die van een wat hogere instap houdt.

Waar ik nog wel benieuwd naar ben: bevalt de (Renault) motor in het vooronder?

Uitlokken? Ik vraag alleen hoe de motor bevalt. Er hangt een Renault motor in het vooronder van dat type, wat heeft dat met uitlokken te maken?

Er zijn namelijk héél veel mensen die weinig tot niets met Franse producten hebben.

Ik ken er sowieso 3.

@Floki

Inderdaad uitlokken....

De manier waarop je altijd reageert, verwoord... dat weet je goed genoeg.

Jij kan niet begrijpend lezen of tussen de lijntjes, maar anderen wel

De grap is dat ik dat nu juist vrij aardig beheers EN daarnaast meestal ook de regels zelf goed lees.

Maar goed, geef jij / jullie nu eens een kort en simpel antwoord op de vraag waarom in een hoog percentage van jullie postings jij / jullie het nodig vinden het woord "premium" te gebruiken? Is dat geen vorm van uitlokken tot discussie?

Ik schrijf toch ook niet in 'tig' van mijn berichten dat ik in de premium uitvoering van mijn merk / type rijd? En om nu te voorkomen dat je een hele discussie omtrent dit laatste gaat starten, Google even op merk, type en uitvoering dat ik rijd dan zal je lezen dat dát premium in optima forum is.

En écht, geen antwoord van een half of heel A4tje, maar gewoon kort en simpel.

Terug
Naar boven