Hey iedereen,
Eindelijk heb ik enkele weken geleden een Vec naar men hart. Het gaat om een Opel Vectra B1 van 1999 (overgangsmodel), een mooie 2.0i met 136 pk's erin. Afkomstig van onze eigen federale politie.
Heb nog op de platen moeten wachten dus ging ik al op onderzoek uit. Wat kreeg ik te zien? Een nasty olielek. Na veel slap geouwehoer heb ik die lek laten maken met ineens een groot onderhoudsbeurt. :vertag
Daarna terug op onderzoek uit en ik zag dat er een paar dingen niet werkten:
- verwarmde zetels. De knoppen van de verwarmde zetels zijn gewoon puur voor de show waarschijnlijk want daarachter steekt geen stekker
- sigarettenaansteker + gaten in middenconsole. Dan heb ik maar bij de sloophandel een middenconsole met armsteun gekocht voor een paar euro's, mijn middenconsole eruit geflikkert en het asbakgedoe ook om alles te kunnen herstellen. Dankzij alle how-to's die ik heb verzameld van hier en Opelvectra.info
De draden van de sigarettenaansteker waren gewoon doodleuk doorgeknipt en aan elkaar gebonden, puik idee als je een auto wil kwijt geraken, dus heb ik die maar ineens opnieuw hersteld dmv lusterklemmen. Nu doet ie beter als nooit tevoren en steekt de nieuwe middenconsole er ook ineens in.
Bij de uitleg horen natuurlijk ook :kewlpics dus onthou ik jullie niet langer.
Aflevering van de garagist:
Na de wasbeurt:
De sigarettenaansteker:
De middenconsole:
Wat staat er nog allemaal op het menu voor deze wagen:
- Bodykit + spoilers + motorkapluchtinglaat + motorkapverlenger + grill
- Pinkers in spiegels
- Zijpinkers + gardebou's cleanen
- Interieur spuiten
- Whitehooker uitlaat
- Andere koplampen
- Woofer inbouwen
- 4 kuipzetels erin
- 18" velgen
- Blauwe neon
- Blauw interieurverlichting
- Interieur (Deurpinnen, pookknop, handrem, pedalen, sportstuur, tellerplaat, ...)
- Ipad of andere computer erin + camera's voor beveiliging
- Tracking Device erin
- Nieuwe remblokken, -schijven, veerpootbrug, openluchtfilter
- Herspuiten in het lime-groen metallic
Hopelijk komt het allemaal uit.
Groetjes,
Seth
Eindelijk heb ik enkele weken geleden een Vec naar men hart. Het gaat om een Opel Vectra B1 van 1999 (overgangsmodel), een mooie 2.0i met 136 pk's erin. Afkomstig van onze eigen federale politie.
Heb nog op de platen moeten wachten dus ging ik al op onderzoek uit. Wat kreeg ik te zien? Een nasty olielek. Na veel slap geouwehoer heb ik die lek laten maken met ineens een groot onderhoudsbeurt. :vertag
Daarna terug op onderzoek uit en ik zag dat er een paar dingen niet werkten:
- verwarmde zetels. De knoppen van de verwarmde zetels zijn gewoon puur voor de show waarschijnlijk want daarachter steekt geen stekker
- sigarettenaansteker + gaten in middenconsole. Dan heb ik maar bij de sloophandel een middenconsole met armsteun gekocht voor een paar euro's, mijn middenconsole eruit geflikkert en het asbakgedoe ook om alles te kunnen herstellen. Dankzij alle how-to's die ik heb verzameld van hier en Opelvectra.info
De draden van de sigarettenaansteker waren gewoon doodleuk doorgeknipt en aan elkaar gebonden, puik idee als je een auto wil kwijt geraken, dus heb ik die maar ineens opnieuw hersteld dmv lusterklemmen. Nu doet ie beter als nooit tevoren en steekt de nieuwe middenconsole er ook ineens in.
Bij de uitleg horen natuurlijk ook :kewlpics dus onthou ik jullie niet langer.
Aflevering van de garagist:
Na de wasbeurt:
De sigarettenaansteker:
De middenconsole:
Wat staat er nog allemaal op het menu voor deze wagen:
- Bodykit + spoilers + motorkapluchtinglaat + motorkapverlenger + grill
- Pinkers in spiegels
- Zijpinkers + gardebou's cleanen
- Interieur spuiten
- Whitehooker uitlaat
- Andere koplampen
- Woofer inbouwen
- 4 kuipzetels erin
- 18" velgen
- Blauwe neon
- Blauw interieurverlichting
- Interieur (Deurpinnen, pookknop, handrem, pedalen, sportstuur, tellerplaat, ...)
- Ipad of andere computer erin + camera's voor beveiliging
- Tracking Device erin
- Nieuwe remblokken, -schijven, veerpootbrug, openluchtfilter
- Herspuiten in het lime-groen metallic
Hopelijk komt het allemaal uit.
Groetjes,
Seth