• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

ik heb vrijwel alleen maar semi naakt fotos, lijkt me niet dat ik die hier neer gooi hahahaha

kep wel een foto van de kat thuis :P

310595_159032750849991_100002298008271_310082_1534822361_n.jpg

@ dion87, tenzij ik me gruwelijk in je sekse vergis, hoef je die hier inderdaad niet te posten ;)

Anders zijn ze welkom hoor :jerry

De kat thuis heb ik ook op de foto, die kijkt graag mee als ik aan m'n auto werk:

DSCF2767.JPG

denk inderdaad niet dat je ze wil zien, tis niet dat het sexueel is ofzo, maar al heb ik wat op, gaat me shirt altijd uit enzo, en mensen hebben altijd de neiging fotos te maken als ik wat op heb... lekker handig hahaha.

maar das een flinke joekel van een kat. maar meekijken doen ze toch allemaal :P

ik zat laatst bij een vriend thuis, aan een tomos te werken, en die kat kwam er maar op en onder zitten. zolang ze mee kunnen doen vinde ze het maar al te prachtig hahaha

ik heb vrijwel alleen maar semi naakt fotos, lijkt me niet dat ik die hier neer gooi hahahaha

kep wel een foto van de kat thuis :P

310595_159032750849991_100002298008271_310082_1534822361_n.jpg

@ dion87, tenzij ik me gruwelijk in je sekse vergis, hoef je die hier inderdaad niet te posten ;)

Anders zijn ze welkom hoor :jerry

De kat thuis heb ik ook op de foto, die kijkt graag mee als ik aan m'n auto werk:

DSCF2767.JPG

denk inderdaad niet dat je ze wil zien, tis niet dat het sexueel is ofzo, maar al heb ik wat op, gaat me shirt altijd uit enzo, en mensen hebben altijd de neiging fotos te maken als ik wat op heb... lekker handig hahaha.

maar das een flinke joekel van een kat. maar meekijken doen ze toch allemaal :P

ik zat laatst bij een vriend thuis, aan een tomos te werken, en die kat kwam er maar op en onder zitten. zolang ze mee kunnen doen vinde ze het maar al te prachtig hahaha

Jullie doen toch aan brommers kieken daar in Twente??? :jerry

Die katten kijken mee omdat het hun huis is waar jij woont dus moeten ze weten wat je uitspookt, en honden moeten er altijd bij zijn omdat honden altijd 'mee' willen. Die van ons waggelt ook altijd rond de auto als je bezig bent of gaat ernaast liggen.

@ dion8, ja, die kat is niet zo groot en hoe weinig we ze ook eten geven, ze vangt zoveel muizen dat ze er gewoon dik van geworden is :shock:

zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

-heb een 3 deurs astra g, mooi diep blauw, zij een astra g 3 deurs diep groen. beide een 1.6

daar kan al niemand tegenn op. daarnaast toevallig ook allebei blond :jerry

alleen helaas blijf ik liever single, en woont ze aan de verkeerde kant van NL.

maare, dit topic duurt lang genoeg, tijd om andere dames uit te nodigen foto's te plaatsen lijkt mij :jerry

Jullie doen toch aan brommers kieken daar in Twente??? :jerry

Die katten kijken mee omdat het hun huis is waar jij woont dus moeten ze weten wat je uitspookt, en honden moeten er altijd bij zijn omdat honden altijd 'mee' willen. Die van ons waggelt ook altijd rond de auto als je bezig bent of gaat ernaast liggen.

@ dion8, ja, die kat is niet zo groot en hoe weinig we ze ook eten geven, ze vangt zoveel muizen dat ze er gewoon dik van geworden is :shock:

@robert_corsa wrote:zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

-heb een 3 deurs astra g, mooi diep blauw, zij een astra g 3 deurs diep groen. beide een 1.6

daar kan al niemand tegenn op. daarnaast toevallig ook allebei blond :jerry

alleen helaas blijf ik liever single, en woont ze aan de verkeerde kant van NL.

maare, dit topic duurt lang genoeg, tijd om andere dames uit te nodigen foto's te plaatsen lijkt mij :jerry

hahaha geniaal! :p daarbij komt wel dat je een beetje te oud bent? Haha.. En dat ik sinds kort een vriend heb..

@icequeen; idd, maar mc flurry is je te duur ofzo? :king :p

Terug
Naar boven