• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

this is me..

zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

-heb een 3 deurs astra g, mooi diep blauw, zij een astra g 3 deurs diep groen. beide een 1.6

daar kan al niemand tegenn op. daarnaast toevallig ook allebei blond :jerry

alleen helaas blijf ik liever single, en woont ze aan de verkeerde kant van NL.

maare, dit topic duurt lang genoeg, tijd om andere dames uit te nodigen foto's te plaatsen lijkt mij :jerry

@robert_corsa wrote:zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

-heb een 3 deurs astra g, mooi diep blauw, zij een astra g 3 deurs diep groen. beide een 1.6

maare, dit topic duurt lang genoeg, tijd om andere dames uit te nodigen foto's te plaatsen lijkt mij :jerry

hahaha geniaal! :p daarbij komt wel dat je een beetje te oud bent? Haha.. En dat ik sinds kort een vriend heb..

@icequeen; idd, maar mc flurry is je te duur ofzo? :king :p

oeps 2 x..lastig op zo'n touch screen grr..

Haha aan de goede kant van belgie nog wel.. :jerry

stelletje gekken ook he :wtf :king

@robert_corsa wrote:zoveel jongens die haar proberen te versieren. kijk, met mij matcht ze veel beter.

hahaha geniaal! :p daarbij komt wel dat je een beetje te oud bent? Haha.. En dat ik sinds kort een vriend heb..

haha, heeft belgie een goeie kant dan:P een jaar zonder regering :jerry

en ja, ben heel oud hoor, bijna 22 :hmmz en bedankt.

en tja, ben al een tijdje bezig met een meisie hoor, alleen ze begrijpt de hints niet ofzo :angel

sjonge jonge, ben je 22 en dan al te oud...... koop ik maar alvast een agila dan maar....

Hey ander aanbod, ook een Opel Astra deze keer wel een 16 klepper :vertag , en bereid een stukje te rijden en okee, nog ouder, maar ook meer ervaring.... king: Whahaha

Als robert_corsa al te oud is met bijna 22, ben ik helemaal te oud, met net 22.

Ben overigens al een paar jaar samen met m'n meisje, maar als iedereen hier z'n auto gaat aanprijzen: een gouden Astra Coupé, zwart leer en...mocht het koud zijn....dan gebruik je gewoon de stoelverwarming! ;)

haha, heeft belgie een goeie kant dan:P een jaar zonder regering :jerry

en ja, ben heel oud hoor, bijna 22 :hmmz en bedankt.

en tja, ben al een tijdje bezig met een meisie hoor, alleen ze begrijpt de hints niet ofzo :angel

sjonge jonge, ben je 22 en dan al te oud...... koop ik maar alvast een agila dan maar....

haha daar overtref ik je in risl wel zetelverwarming maar stoffen interieur in mijn coupe is niet zo koud als je er de eerste keer op gaat zitten :)

en ben ook maar 22 :) hahaha zijn hier precies allemaal evenoud:)

alsk me niet vergis marjolein ook :)

en belgie heeft wel degelijk een goede kant :) LIMBURG TOP :) hahaha

Hey ander aanbod, ook een Opel Astra deze keer wel een 16 klepper :vertag , en bereid een stukje te rijden en okee, nog ouder, maar ook meer ervaring.... king: Whahaha

haha ohw is robert pas bijna 22..dan heb ik helemaal de verkeerde persoon voor me!! Stupid!! :jerry nee dat is niet te oud haha, ben zelf bijna 22 en mijn vriend is 29..ehhm diegene die ik voor me had is in de 40 ofzo?...sorry voor het misverstand! :p 22 is piepjong ja!

Enne, ach wat maakt het uit, geen regering of een slechte regering ?? :jerry

ohja auto maakt me nie zoveel uit hoor, zolang een kerel mijn hobby maar begrijpt, ik heb tenslotte zelf een astra, die nog heel dik en snel gaat worden..

Die van mij moet tenslotte wel de mooiste in de straat zijn, niet die van mn vriend hahaha :wors king:

Als robert_corsa al te oud is met bijna 22, ben ik helemaal te oud, met net 22.

Ben overigens al een paar jaar samen met m'n meisje, maar als iedereen hier z'n auto gaat aanprijzen: een gouden Astra Coupé, zwart leer en...mocht het koud zijn....dan gebruik je gewoon de stoelverwarming! ;)

Tja, die stoelverwarming is best snel warm ;) Ik gebruik 'm iedere ochtend 's winters. En mocht het dan ergens tot leiden, al die warmte, (je gaat bijv. ijs halen om af te koelen en je morst wat) dan is leer wat gemakkelijker schoon te maken hè... ;)

En België....hoe dichter bij NL, hoe beter toch?

Marjolein, that's the way to go! Dikste auto van de straat van een dame zie je niet vaak!

Vind het altijd wel superstoer als er een dikke wagen aan komt rijden en er stapt een vrouw achter een stuur vandaan.

Terug
Naar boven