• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TID Display uitbreiding

Olie sensoren zijn eindelijk binnen dankzij wallie20.. Ik ga binnenkort afspraak maken om ze te kunnen zien en kopen :P. Hou jullie op de hoogte...

Volgens mij was het een geintje. Maar als het echt overwogen moet worden king:

Trouwens is er ook belangstelling bij een versie met minder opties? Want die kan ik dan wel alvast in elkaar zetten....

Heb bijna al mijn spul om een printplaat te etsen.. Moet 'm nog ontwerpen maar dat komt goed

Hangt van af welke optie je er op zet, misschien moet je even peilen wat iedereen wilt, olie druk etc. is voor mijn bijv. niet belangrijk. maar een soort trip computer en in info van mijn radio wel !

Je radio moet het wel ondersteuning. Zolang het nu met je display werkt is het geen probleem.. Trip moet ook geen probleem zijn..

Zolang er geen verbruik en olie druk en temp bij zit is het geen probleem:D. Daar intresse in iemand?

Als niemand nu reageert ga ik ervan uit dat er momenteel geen intresse is en dan borduur ik nog lekker door:angel

Ik wacht lekker tot het een beetje uit is ontwikkeld. (zo veel mogelijk voor zo min mogelijk)

Lijkt me klote om em er nu al er in te zetten. Komt er net een optie bij welke ik wilde hebben.

Origineel gepost door r_kluft

Ik wacht lekker tot het een beetje uit is ontwikkeld. (zo veel mogelijk voor zo min mogelijk)

Lijkt me klote om em er nu al er in te zetten. Komt er net een optie bij welke ik wilde hebben.

ik ga daar lekker in mee king:

Origineel gepost door MicroGSI

Als niemand nu reageert ga ik ervan uit dat er momenteel geen intresse is en dan borduur ik nog lekker door:angel

wat heb je nu al bereikt dan ??

ik zit niet op olie druk e.d. te wachten.

ik heb liever een voltmeter erin,snelheid,gem snelheid,enz

Origineel gepost door 14XE

wat heb je nu al bereikt dan ??

ik zit niet op olie druk e.d. te wachten.

ik heb liever een voltmeter erin,snelheid,gem snelheid,enz

Moet olie druk meter ophalen maar ben te druk nu... (Heb prio ook naar verbruik gezet nu)... Denk alleen de echte scheurijzers er intresse in hebben en verder niet zo denk ik..

Nu eigenlijk nog geen beweging ingekomen.. Moet de boel nog multitasking maken.. (Tijd en snelheid moeten samen voordat gem snelheid berekend kan worden)... Het verbruik wil ik nog hebben maar heb geen info.. Heb daar aardig wat tijd in gestoken maar kom geen millimeter verder...

ben benieuwt naar als het klaar is king: je kan natuurlijk ook dat m-tech ding namaken en extra opties ofzo aan toevoegen?

maar ja dat neemt natuurlijk ook een heel stuk hobby van je weg :)

Ok topic is goed weggezakt.. Tis weer lekker druk op forum na de vakantie...

Alles komt achter elkaar, eerst vrouwtje ziek. Nu werk. Straks weer iets..

Kom niet eens aan toe om de auto te poetsen. Die zit nu onder een zandlaag:thumbdown

Pff het is een chaos met werk. Ik ben webdeveloper voor een grote hogeschool en nu moet een heel stuk opnieuw geschreven worden. al een week nog stop aan het programmeren...:thumbdown

Maar ik beloof dat ik spoedig verder ga...

***knip****

Pff het is een chaos met werk. Ik ben webdeveloper voor een grote hogeschool en nu moet een heel stuk opnieuw geschreven worden. al een week nog stop aan het programmeren...:thumbdown

Maar ik beloof dat ik spoedig verder ga...

//offtopic

Toch niet in Enschede?

Daar was chaos met de website......

Terug
Naar boven