Hij heeft het overleefd hij heeft er weer 1500km op zitten ondanks flink door rijden gemiddeld 120kmh.
Donderdag ochtend om half 5 zijn we vertrokken richting Ornans.
We schoten lekker op alleen begon de motor steeds meer te stotteren in Frankrijk.
En net voor Ornans lag er een steen op de weg in een bocht dus de splitter onder de voor spoiler is nu echt aan vervanging toe.
Op de camping aan gekomen kennis gemaakt met de mensen die er al waren het was geen grote meeting.
Maar daar door wel een gezellige en persoonlijke meeting we hebben er een hoop (opel)vrienden bij in Frankrijk.
Het was wel een beetje lastig communiceren maar gelukkig was Michel er om van Nederlands naar Frans te vertalen.
En er konden er een paar Engels of Duits s'avonds lekker BBQen (goed vlees daar in Frankrijk en goedkoop ook).
De volgend dag de omgeving verkennen (onveilig gemaakt) maar rijden met de kadett was bijna niet meer te doen.
Op de camping kwam ik er achter dat de stekker van de koelvloeistof nat werd van koelvloeistof.
Eerst dacht ik dat het via de sensor kwam andere sensor er in nog lekken blijkt er een gaatje onder in de slang te zitten die van de radiateur naar het blok gaat.
Gelukkig doet ducktape wonderen

daarna reed hij weer super....!
Zaterdag middag met zijn allen wezen karten op een buiten baan op weg er heen kregen we nog een soort wolkbreuk best leuk op versleten semislicks
Met karten 3e geworden wegens over gewicht 80kg tegen 73kg 2e en 70kg 1e en zij gingen elke week karten :hmmz ik hooguit één keer per jaar
S'avonds uit eten gegaan was super gezellig er vlogen nog een paar borden het raam uit de rivier in :shock:
Om 23.30 waren we klaar met eten en hebben ik en mijn vrouw afscheid genomen en zijn we richting huis vertrokken.
Natuurlijk regende het dus hebben we de halve weg gevaren maar we heben het toch in 6 en een half uur gereden gemiddeld 120kmh:angel
Het kadett je liep toch nog 1op10 en 1.5L olie op 1500km.
En ondanks dat ik hem toch wel een paar keer flink op zijn kl..te heb gegeven heeft hij het toch weer gered :wors