Andre Botter
Post weleens wat
Nou het was me het weekje wel
uke
Zaterdag nog snel de voorspoilers gemaakt die ik dan nog niet mag gebruiken ook:swear
De nacht voor Time Attack maar 4uur geslapen.
En kom je in Assen aan sta je een halfuur voor de poort te wachten:swear
Dan moet je nog de spoilers monteren enz en dan de keuring die veel te laat gebeurt.
Dan moet je de transponder nog halen waar weten ze zelf niet eens:sleeping
Dan de deur stikkers nog regelen en dan weten ze niet welk nummer je moet hebben:hmmz
Ik had er niet veel zin meer in en weet nog niet zeker of ik er mee door ga.
Het kost een hoop geld al snel 500euro als er niets kapot gaat en ik verdien er niets mee.
De dag werd dank zij jullie die er waren en de mede coureurs toch nog de moeite waard.
Bij deze bedankt daar voor:wors
En we waren om 21uur pas thuis ik moest onderweg nog een astra turbo helpen maar helaas moest hij afgesleept worden.
Hij had mis geschakeld toen hij een wedstrijdje met een Skyline deed.
Dus die staat ook hier, waarschijnlijk een paar kleppen krom.
En de schade van de motor valt erg mee alleen de koppakking is kapot dus morgen rijd hij weer
Het was een stalen pakking maar geen origineel opel:cry dus dat doen we maar niet meer.
Zaterdag nog snel de voorspoilers gemaakt die ik dan nog niet mag gebruiken ook:swear
De nacht voor Time Attack maar 4uur geslapen.
En kom je in Assen aan sta je een halfuur voor de poort te wachten:swear
Dan moet je nog de spoilers monteren enz en dan de keuring die veel te laat gebeurt.
Dan moet je de transponder nog halen waar weten ze zelf niet eens:sleeping
Dan de deur stikkers nog regelen en dan weten ze niet welk nummer je moet hebben:hmmz
Ik had er niet veel zin meer in en weet nog niet zeker of ik er mee door ga.
Het kost een hoop geld al snel 500euro als er niets kapot gaat en ik verdien er niets mee.
De dag werd dank zij jullie die er waren en de mede coureurs toch nog de moeite waard.
Bij deze bedankt daar voor:wors
En we waren om 21uur pas thuis ik moest onderweg nog een astra turbo helpen maar helaas moest hij afgesleept worden.
Hij had mis geschakeld toen hij een wedstrijdje met een Skyline deed.
Dus die staat ook hier, waarschijnlijk een paar kleppen krom.
En de schade van de motor valt erg mee alleen de koppakking is kapot dus morgen rijd hij weer
Het was een stalen pakking maar geen origineel opel:cry dus dat doen we maar niet meer.