• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

:wtf What the flup!

Vette dikke vette jeweetwel!

Goed bezig André, zonder mensen als jij was de wereld een stuk saaier! :wors :wors :wors

Weer lekker bezig een iedereen maar denken dat die hem ging slopen wist allang dat dit ging gebeuren wat die kadett gaat toch nooit weg bij andre.

Groeten bas.

Beter dan boost beast, dat tweede blok is alleen maar gewicht en hoe dat ding op gebouwd is :puke :puke

Dit moet er straks zo uit zien als of hij zo uit de fabriek is gekomen.

Wat een project man!! :wub Zit er de hele avond over te denken hoe je dat allemaal werkend gaat maken. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat dat schakelt op beide bakken? Zit nogal een hoop werk aan om het alleen al goed uit te kienen denk ik.... :vertag

Heb je nou de knoop ook een beetje door gehakt na die auto van 4x4 over de vloer gehad te hebben?

Voor in komt geen motor en er zal denk ik ook geen 4x4 onder komen lekker al het vermogen op de achterwielen. :jerry

Veel succes andre.

Groeten bas.

Ah ok! Dat was wat ik vanmiddag ook eerst dacht, maar op de een of andere manier werd ik daarna weer op het idee gebracht dat hij met twee motoren er in ging rijden... :hmmz

respect man! Zal wel lekker blazen zo die tor achterin, heel cool e kadatt met achterwiel aandrijving

@The Undertaker wrote:Krijg je geen probleem met het (te weinig) gewicht op de vooras?

Ik meen dat de Clio V6 bijvoorbeeld een nerveuze bak is/was

De wielbasis van de clio is korter en het blok zwaarder daar door is hij moeilijk te besturen.

En er zitten geen proflex schokbrekers onder :D .

En de benzinetank komt voor in en de koeling enz.

Een speedster heeft nog minder gewicht op de vooras.

Terug
Naar boven