• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Zo de donders Andre!

Kan niet wachten tot je de chicane weer in komt blazen! Kan ik weer mooie :kewlpics maken!

en met de 600+pk gaan ze je zeker weten niet meer lastig vallen op het circuit!

Succes!

Gr.

Pastra

@Vannos wrote:Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?Motor had lagerschade en ik dacht nog wel even uit Geldermalsen naar huis te rijden :jerry :jerry

Bij Vianen dacht ik nog het gaat lekker bijna thuis en toen was het klap boem vfvnbsdklibnlfd bvfglbvnkvbnni hakke puf puf zelfs de downpijp lag er af hahahaahaahaa

Alleen toen was het slepen.

De Z20LET zuigers zijn wel echt een stuk slapper ik gooi er nu C20LET zuigers in en ARP bouten.

23-12-2011 Zafira rijd al weer.

Heb het project vana. in het echie mogen aanschouwen, maar wat is dit supervet zeg, respect voor Andre dat hij dit bouwt, ken niet wachten tot hij klaar is :wors :wors

Afgelopen vrijdag nacht tot 5uur bezig geweest met het verplaatsen van de stuurbekrachtigingspomp en de bedrading er voor.

Ik had de bedrading al naar achter verlegt maar was de aansturing van de pomp vergeten dus was weer meer werk.

En om 9uur stonden er weer twee auto's voor de deur voor nieuwe remmen :hmmz

En net nog een schot in de tank gelast.

Morgen eerst weer verder met een uitlaat spruitstuk lassen anders krijg ik ruzie met een klant :thumb

@Andre Botter wrote:Morgen eerst weer verder met een uitlaat spruitstuk lassen anders krijg ik ruzie met een klant :thumb

Precies! Anders krijg je heel Amsterdam West achter je aan!! :jerry :jerry :D :D

Groetjes, Ravi

Zo weer een leuk spruitstukje en downpijp gemaakt voor de corsa B met GTX3076.

Nu de 76mm uitlaat nog maken en de bedrading in orde maken.

Foto-PTJVDONK-D.jpg

Foto-8DCBOOCM-D.jpg

Foto-HFK7EEG4-D.jpg

Foto-CLKW6D73-D.jpg

Niet bang dat de wastegate pijp gaat scheuren zonder flexpipe? Dat heb ik al wat vaker gezien bij externe wastegate buizen namelijk en na montage van een flexpipe was het altijd goed.

Is zo'n GTX twin-scroll eigenlijk?

@giuliettaevo wrote:Niet bang dat de wastegate pijp gaat scheuren zonder flexpipe? Dat heb ik al wat vaker gezien bij externe wastegate buizen namelijk en na montage van een flexpipe was het altijd goed.

Is zo'n GTX twin-scroll eigenlijk?

Ja staat vermeld gtx3076r

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Een gtx3076 gaat tot 640PK :D

Blok is nog niet op dat vermogen gebouwd dat komt later nu gaat hij rond de 330pk draaien.

Ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van zo veel vermogen in een corsa.

Maar wat de klant wil dat maken we. :D

Foto-7CQD6ZJH-D.jpg

Foto-CPEUKYDA-D.jpg

Foto-CPEUKYDA-D.jpg

Foto-NUZIQMQ6-D.jpg

Zo eindelijk weer twee dagen aan de Kadett kunnen werken.

De middelste steunpunten van het subframe gemonteerd.

De rolkooi uitgebreid naar achter naar subframe montagepunten.

Kabelboom rechts verlengt.

Brandstof leidingen gelegd'

Remleidingen verlegd.

Motorblok er weer even in gehangen.

Dat was het weer even, oja :kewlpics

Foto-YOYF6XTL-D.jpg

Foto-FAZU3A46-D.jpg

Terug
Naar boven