• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

top snelheid astra

black_astra

Post weleens wat
Wat is jullie topsnelheid? En met welk blok?

Ik had mn 1.6 8v op 170 vandaag met een hele hoop toeren :jerry km stand: 160.000

15 inch velgen. Kon nog wel wat harder

182km/h op GPS dan houdt het op.... 1.6 16v met dik 215.000 op de klok.

17 inch met 225/50/ZR17 banden en voor 55mm verlaagd :thumb

2.0t 16v

260km/h op GPS. Toen vond ik het wel hard genoeg gaan..

KM stand: 125k op auto, +/-30k op blok.

Staat op 215/35/18

Is toch al een topic over.

Maar goed.

Heb ooit eens net de 190km/u op de teller aan getikt met de x17DT isuzu. ( 169km/u fabriekopgave) was tomtom 182km/u.

Meende had toen 4,8ton.

Normaal springt gewoon aardig naar de 180 toe.. daarboven elke kilometer erbij moet ik 2kilometer stappen.

Is echt al weken geleden dat ik hem op top heb gehad.. binnenkort weer eens doen.

Met mijn Astra coupe Z18XE de 215 aan getikt op de teller, en toen wilde hij nog wel iets harder, maar 2 km harder per 2 minuten duurde me wat te lang :jerry. Er staat nu 176k op de teller!

200 km per uur..astra 1.8 met 99000 op de teller.. kdenk dat hij wel harder wil maar heb de kans er nog niet voor gehad..

2.0liter Turbo LER +phase 1 and many more.... Banden 215-40-18.

Tegen de 255 aangetikt in de polder richting Almere. Maar jah ik sta liever voor het stoplicht naast een opgefokte auto die ff wil knallen:grin: vooral de auto's die denken dat ze in een vliegtuig zitten met van die dikke spoilers rondom wuhahahaha

En een 1.6/1.8 motortje erin hebben liggen.

Ach jah, zo ieder z'n smaak natuurlijk;-)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

rond de 180 op de teller, veel meer zal er niet in zitten.

staat 144.000 op met 205/40 17 banden.

1.6 8v 84pk.

De Astra J 1.4 101 PK met flinke tegenwind ging niet over de 160kmpu heen op het klokje.

Is ook geen raceauto met de turboloze 1.4 :)

vorige Astra G coupe Z18XE op de teller 225 km/u met 230.000 km

Huidige Zafira A Z16XE 186 km/u op de GPS ,ruim 195 op de teller,met 4 man erin 190.000 km

Terug
Naar boven