• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Topic voor @hans glx @jopsa en @quandor en degene die mee willen doen

Je kan het ook anders zien.... Misschien zitten daar net zo'n kerels als jullie zelf.....

Lazen jullie alles wel door ?? Volgens mij krijgt die persoon daar ook wel steun....

@Wappie1 : ja hoor, in 1 of 1,5 berichtje krijgt Wappie2 / Hans Braadworst een heel klein beetje sympathie. (Echter, iedereen mag fouten maken, toch?)

In de overige berichten heeft men hem net zo goed door als een aantal mensen hier 'tig' jaar geleden. Heeft hij jou via een PB al gemeld dat hij gedagvaard is voor ernstige bedreiging?

Maar verdiep je eens in dat forum, dan zal je zien / lezen dat het niet tot dit topic blijft beperkt. In vele topics zijn ze wel een beetje klaar met hem.

@Wappie1 : waarom meld je je daar ook niet aan? Dan hebben wij ook weer een leuk jaar............... zeker als we lezen hoe jij, net zoals Wappie2 / Hans Braadworst, terug in je hok wordt geschopt na je onzinnige postings.

Stoere kerel hoor jij....

PB ? Doe ik niet aan mee zoals jij indertijd met uw clubje. Of met onder uw meerdere profielen conversaties voeren met jezelf en jezelf duimpjes toedienen... :) Dat weet je zelf ook nog wel he, jij deugnietje.

Wat betreft aanmelden. Geen problemen met de huidige wagen , dan hoef ik me ook nergens aan te melden. Dat deed ik hier indertijd wel, door tal van problemen waar de dealer noch Opel Be noch stellantis, geen oplossing voor hadden. Een tevergeefse aanmelding bleek al snel. Niks wordt hier opgelost, althans geen zware problemen.

Hun fout dat ik hier terecht kwam. geen spijt hoor. Ik kon ondertussen wel wat aflachen met uw reacties.

Maar euh, wat doe jij hier dan eigenlijk nog ? Voldoet de Ford niet meer ?

Zojuist nog contact gehad met 11 van de oorspronkelijke leden uit het 'clubje'.

Iedereen wacht nog steeds met grote spanning op het tromgeroffel en gejubel van jou in de vorm van een rechterlijke uitspraak waarin jij in je gelijk wordt gesteld in je rechtszaak tegen Opel, maar helaas, na vele jaren van dingen verzinnen heeft nu kennelijk ook de rechterlijke macht jou door gekregen.

proficiat met uw contacten.... moet lukken dat je weer net contact had met de "leden". Waarschijnlijk bedoel je uw alter ego's.

Ik wacht inderdaad ook nog op tromgeroffel. Zoals reeds gezegd, maar je leest blijkbaar ook niks volledig . Opel BE of beter stellantis moest de rechtszaak overnemen daar OPELBE de geest gaf. Handig, zulke praktijken. Wordt alles weer uitgesteld en vooruitgeschoven.

Zaak verplaatst naar december (ik hoop dit jaar :)). Inderdaad , ik geloofde ook mijn oren niet. Onze justitie lijkt geen degelijke motor te hebben maar wel eentje van Stellantis....

Enne mij doorkrijgen ??? Denk je dat ik me de zaak aantrek ? Daar is een rechtsbijstandverzekering voor. Echter, video-opnames liegen niet , deugnietje.

Ha, ha, ha, jammer dat jij niet in de buurt van Köln (Brühl) woont, want dan had je een jaarkaart voor Phantasialand kunnen kopen........ :wacko: :yahoo:

@Wappie1, het is je 'tig' postings geleden al eens door een ander forumlid gevraagd: kennen ze in België ook TBS?

Ongelofelijk pathetic zoals jij post. Zo pathetic dat je je kennelijk nooit hebt afgevraagd (of kunnen afvragen) waaróm het aan je werd gevraagd (of men in België ook TBS kent)

uw post op 20 oktober 2024 om 00:33

je zei me toch ooit dat mensen met problemen aan de wagen hun huiswerk maar moesten maken ? En dan maar een andere wagen gekocht moesten hebben ? Natuurlijk heeft niet iedereen een glazen bol zoals jij en kunnen wij niet aan voorspelling doen.

Wel, ik maak voor hen HEN huiswerk. Ik maak een verzameling problemen aan. Veel tijd gewonnen toch voor die personen ? Nu begrijp je ook wel hoe het komt dat je dit wagentje niet bijster veel kruist op de wegen . De mensen zien MIJN huiswerk en volgen dan UW raad op. Deze luidt : niet kopen bij problemen !

Hier in het oosten zie ik genoeg grandlands rijden.

En tot nu toe heb ik geen problemen met de grandland hij rijd heerlijk.

Jazeker, zéér leuk om te lezen. Helaas 'spreekt' mijn computer geen postings dus kan ik het ook niet "horen".

Hoe belachelijker kan je nu nog reageren.

Andere lezers hun ogen moeten nu toch ook wel opengaan.

Je had ook je intelligentie kunnen laten 'spreken' door te schrijven, "Leuk om te lezen", maar ja, iets dat in mindere mate aanwezig is, kan ook niet optimaal worden gebruikt..........

Terug
Naar boven