• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tr word black style

Lekker bezig. Mat zwart is gaaf maar vraagt erg veel onderhoud, vandaar dar de mijne niet meer mat is.

Lekker bezig. Mat zwart is gaaf maar vraagt erg veel onderhoud, vandaar dar de mijne niet meer mat is.

bij matzwart moet je erg veel wassen/poetsen om het mooi te houden. je krijgt er gauw vlekken en kringen op die je er moeilijk uit krijgt:(

bij matzwart moet je erg veel wassen/poetsen om het mooi te houden. je krijgt er gauw vlekken en kringen op die je er moeilijk uit krijgt:(

De mijne was ook gespoten. Zag er echt mega vet uit en dat vind ik het ook nog steeds. Echter voor mij zelf waren het te veel nadelen.

Door de matte structuur kun je het niet poetsen, alleen wassen. Helaas meteen na het wassen moet je zemen anders krijg je kalk of zeep sporen die zich moeilijk (eigenlijk niet) laten verwijderen. Hij begon dus op somige plaatsen wat grijzig te worden.

Vogelpoep blijf je heel erg snel zien als je het er niet direct vanaf haalt. Kun je ook niet weg laten polijsten.

Ieder klein vuiltje zie je direct op zwart.

En op een meeting of op een parkeerplaats wil IEDEREEN aan je auto zitten om zeker te zijn dat wat ze met hun ogen zien ook met hun handen voelen, overal vette vingers. Dat begon ik echt vervelend te vinden.

Nu gewoon lekker grijs uni lak en dat kan ik poetsen, wassen en polijsten zonder ergens bij na te hoeven denken.

De mijne was ook gespoten. Zag er echt mega vet uit en dat vind ik het ook nog steeds. Echter voor mij zelf waren het te veel nadelen.

Door de matte structuur kun je het niet poetsen, alleen wassen. Helaas meteen na het wassen moet je zemen anders krijg je kalk of zeep sporen die zich moeilijk (eigenlijk niet) laten verwijderen. Hij begon dus op somige plaatsen wat grijzig te worden.

Vogelpoep blijf je heel erg snel zien als je het er niet direct vanaf haalt. Kun je ook niet weg laten polijsten.

Ieder klein vuiltje zie je direct op zwart.

En op een meeting of op een parkeerplaats wil IEDEREEN aan je auto zitten om zeker te zijn dat wat ze met hun ogen zien ook met hun handen voelen, overal vette vingers. Dat begon ik echt vervelend te vinden.

Nu gewoon lekker grijs uni lak en dat kan ik poetsen, wassen en polijsten zonder ergens bij na te hoeven denken.

Willen de bouten boven of onder niet los?

Boven wel netjes met 2 sleutels werken.... anders de flex boven of met een griptang op je zuigerstang in de wielkast.

Willen de bouten boven of onder niet los?

Boven wel netjes met 2 sleutels werken.... anders de flex boven of met een griptang op je zuigerstang in de wielkast.

het is onder dat die krengen niet los willen,zelfs met een buis van een meter bewoog de kop maar de bout niet.

ik zal het een dezer dagen eens warm stoken ben anders bang dat ik ze breek.

@max wat betreft de lak een maatje van mij is spuiter en hij weet de code van de matzwarte lak van een porsche 911 turbo of gtr dat weet ik zo niet meer,hij zij al dat er een extra pigment of zoiets in zit waardoor het wazig grijs wit worden voorkomen kan worden.

hij gaat mij deze ook spuiten dus zal wel goed komen.

@ginoceros dat waren zeker die sr velgen toch? ze zijn in de maak

het is onder dat die krengen niet los willen,zelfs met een buis van een meter bewoog de kop maar de bout niet.

ik zal het een dezer dagen eens warm stoken ben anders bang dat ik ze breek.

@max wat betreft de lak een maatje van mij is spuiter en hij weet de code van de matzwarte lak van een porsche 911 turbo of gtr dat weet ik zo niet meer,hij zij al dat er een extra pigment of zoiets in zit waardoor het wazig grijs wit worden voorkomen kan worden.

hij gaat mij deze ook spuiten dus zal wel goed komen.

@ginoceros dat waren zeker die sr velgen toch? ze zijn in de maak

Terug
Naar boven