• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Trage gasreactie Corsa B X16XE

voor je egr en dergelijke wel, zitten niet zo heel vast. Als je toch besluit ze te gaan kopen, zorg dan dat je iet te brede doppen koopt, anders krijg je de egr nog niet los. Ik zou er gewoon een normale dop overheen zetten.

voor je egr en dergelijke wel, zitten niet zo heel vast. Als je toch besluit ze te gaan kopen, zorg dan dat je iet te brede doppen koopt, anders krijg je de egr nog niet los. Ik zou er gewoon een normale dop overheen zetten.

Heb de zooi er af, een nachtje laten weken, 3 bussen remmenreiniger op leeg gespoten en hij blinkt bijna weer!

Ben nu bezig met het half strippen van de motorruimte, kan nergens bij met m'n worstenpoten...

Morgen de EGR er af, afdoppen, alles weer aansluiten en weer naar de schuur rijden hoop ik i.p.v duwen :cry

Ik heb een vraagje:

De buis die van mijn luchtfilter naar mijn gasklephuis loopt, zit hier de luchtmassameter in?

Zoja: Zit hier alleen de luchtmassameter in, of nog meer sensoren of tirelantijntjes?

Alvast bedankt!

Heb de zooi er af, een nachtje laten weken, 3 bussen remmenreiniger op leeg gespoten en hij blinkt bijna weer!

Ben nu bezig met het half strippen van de motorruimte, kan nergens bij met m'n worstenpoten...

Morgen de EGR er af, afdoppen, alles weer aansluiten en weer naar de schuur rijden hoop ik i.p.v duwen :cry

Ik heb een vraagje:

De buis die van mijn luchtfilter naar mijn gasklephuis loopt, zit hier de luchtmassameter in?

Zoja: Zit hier alleen de luchtmassameter in, of nog meer sensoren of tirelantijntjes?

Alvast bedankt!

Zijn er mensen die dat kunnen bevestigen? :jerry

Dat ding (luchtfilterhuisbuis) heeft wel een beetje een K. vorm vind ik...

Van 't luchtfilter, onder je inlaat langs, zit er onderaan nog een gevaarte waarvan ik niet weet wat het is, en dan naar je inlaat.

jij hebt GEEN luchtmassameter maar een luchtinlaat tempmeter.

das dat 2 polig stekkertje in de buis net na je luchtfilterhuis

Zijn er mensen die dat kunnen bevestigen? :jerry

Dat ding (luchtfilterhuisbuis) heeft wel een beetje een K. vorm vind ik...

Van 't luchtfilter, onder je inlaat langs, zit er onderaan nog een gevaarte waarvan ik niet weet wat het is, en dan naar je inlaat.

Terug
Naar boven