origineel gepost door Navy
origineel gepost door nova....
We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup
Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.
Remco is beter af nu ... enne hij heeft een pracht leven gehad:thumbup
R.I.P vriend:cry
gr nova
Ik weet zó ontzettend goed hoe dit is. We hadden het er nog over in Zundert, later in Sevenum. Ik leef dan ook ontzettend mee, mensjes. Heb dan ook de tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte voor jullie.
En Remco, doe je mijn Freya de groeten?
Dag beestje. Rust nu maar lekker uit.
Hey peter idd ja had je nog gesproken in Zundert en Sevenum :thumbup Maarja er is een tijd van komen en een tijd van gaan ... terwijl ik dit nu typ lopen de tranen over me wangen...
cry:cry moet zeggen dat dit echt prachtig vind...:thumbup:thumbup en ook de foto is top:kewlpics
Ja jij heel erg bedankt voor de mooie woorden!
Geloof me!!!!! Remco je Freya zeker de groeten doen!!
Bedankt peter!
origineel gepost door nova....
We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup
Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.
Remco is beter af nu ... enne hij heeft een pracht leven gehad:thumbup
R.I.P vriend:cry
gr nova
Ik weet zó ontzettend goed hoe dit is. We hadden het er nog over in Zundert, later in Sevenum. Ik leef dan ook ontzettend mee, mensjes. Heb dan ook de tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte voor jullie.
En Remco, doe je mijn Freya de groeten?
Dag beestje. Rust nu maar lekker uit.
Hey peter idd ja had je nog gesproken in Zundert en Sevenum :thumbup Maarja er is een tijd van komen en een tijd van gaan ... terwijl ik dit nu typ lopen de tranen over me wangen...
Ja jij heel erg bedankt voor de mooie woorden!
Geloof me!!!!! Remco je Freya zeker de groeten doen!!
Bedankt peter!