• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

triest nieuws

origineel gepost door Navy

origineel gepost door nova....

We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup

Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.

Remco is beter af nu ... enne hij heeft een pracht leven gehad:thumbup

R.I.P vriend:cry

gr nova

Ik weet zó ontzettend goed hoe dit is. We hadden het er nog over in Zundert, later in Sevenum. Ik leef dan ook ontzettend mee, mensjes. Heb dan ook de tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte voor jullie.

En Remco, doe je mijn Freya de groeten?

Foto-ILMR3PCE.jpg

Dag beestje. Rust nu maar lekker uit.

Hey peter idd ja had je nog gesproken in Zundert en Sevenum :thumbup Maarja er is een tijd van komen en een tijd van gaan ... terwijl ik dit nu typ lopen de tranen over me wangen...:cry:cry:cry moet zeggen dat dit echt prachtig vind...:thumbup:thumbup en ook de foto is top:kewlpics

Ja jij heel erg bedankt voor de mooie woorden!

Geloof me!!!!! Remco je Freya zeker de groeten doen!!

Bedankt peter!

Sterkte, vorig jaar mijn 2 honden binnen 3 weken in moeten laten slapen ze waren 10 en 11 alle twee verkankert, heb hun as in mij laten tatoeëren zo gek was ik op die twee. :cry

Remco was echt een meetinghond was..

Een paar waar die allemaal geweest is... dikke hans vermeiren zijn treffens in Westelbeers,treffens van Koen (sport corsa club) Leopoldsburg en omg, 2x naar Blitzhits Luckau.. 2x Ochersleben ... Schieder-swalenberg treffens, opn Wormerveer en Sevenum en veel meer:wors

origineel gepost door Hendri

Sterkte, vorig jaar mijn 2 honden binnen 3 weken in moeten laten slapen ze waren 10 en 11 alle twee vergriept, heb hun as in mij laten tatoeëren zo gek was ik op die twee. :cry

Dankje,

Pff das niet mis!:thumbdown de onze is begraven..

Ja dat is mooi man beetje gek maarja tis een stuk van je leven hè ..

Remco komt nog op me arm te pronken:thumbup

origineel gepost door Mijncorsa.nl

Zonde zeg, wordt inderdaad familie van je.. wat voor dier 't ook is

Dankje,echt wel:thumbup

he man mooi kut was een tof beestje veel sterkte ermee,een ding is wel hij heeft het zekerzzzz goed gehad bij jullie anders worden herders niet snel zo oud.

veel sterkte man:thumbup

Sterkte man, echt.... 'k weet wat je meemaakt

Heb m'n greyhound IGOR verloren op 28 maart dit jaar

Was maar 7 jaar... mis 'm nog steeds

(ik kijk nu even naar mijn 2 katten die naast me liggen, waar ik meer dan dol op ben, en denk) k#t, het zal je maar gebeuren dat er een huisdier van je wegvalt. Je weet dat het ooit gebeurd maar doet enorm veel pijn, spreek iig uit ervaring. Gecondoleerd.

16 jaar wat een leeftijd zech dat mag je niet vergeten man,hij heeft een mooi leven gehad,en ja de beslissing is altijd heel moeilijk ik wet er alles vanaf.

ik zal hem missen op sevenum,veel sterkte met het verlies.

john

Nog gecondoleerd met het verlies van je trouwe viervoeter. Wel een mooie leeftijd heeft hij bereikt. Sinds 23 augustus dit jaar hebben we een maltezer pup hopelijk mag die ook zo oud worden.

Terug
Naar boven