mensen ik heb het hoofkantoor van gm gecontacteerd met deze vragen en wat ik dus op mijn wagen als antwoordt kreeg schrok ik wel ik word gewoon aan de kant geschoven en mag nog is betalen in mijn garantie wat ik niet van plan ben hieronder de mail van de gm
wat moet ik nu hiermee doen want ik weet t niet meer
Geachte heer Meijnders,
U hebt onlangs bij de Opel klantendienst een vraag neergelegd in verband met het snelle slijten van de remmen aan uw Opel Insignia Sports Tourer.
Wij hebben inmiddels het probleem uitvoerig met Opel dealer Barto besproken en melden u het volgende:
Ondanks alle inspanningen van Opel dealer Barto om een afdoende oplossing aan te bieden, blijven de remmen snel slijten en de schijven kromtrekken. Een probleem dat onder normale omstandigheden zelden voorkomt. Opel dealer Barto heeft inmiddels alles met betrekking tot de remmen vervangen zonder evenwel enig mechanisch mankement te kunnen vaststellen.
Bijkomende navraag bij de Opel technische binnendienst levert het antwoord dat op dit moment geen mechanisch probleem met uw type remsysteem bekend is.
Het vervangen van de remschijven door een type met perforaties kunnen wij u ook niet aanbieden, omdat die enkel voor extreem gebruik bedoeld zijn en een oneigenlijk gebruik van de wagen laten vermoeden. Ook zijn dergelijke remschijven niet via de Opel dealers te verkrijgen.
Opel dealer Barto uit zijn vermoeden dat het slijten van de remmen het gevolg is van de manier waarop de wagen gebruikt wordt.
Wij hopen dat de klantendienst uw vraag heeft kunnen beantwoorden.
Indien u nog vragen heeft blijven wij uiteraard ter uwer beschikking voor verdere assistentie.
Met vriendelijke groet,
GENERAL MOTORS BELGIUM N.V.
Martin Klose
Opel Customer Care
Tel: +32 03/450.63.29
Fax: +32 03/450.63.21
opel.customercare@be.gm.com
Met het oog op het beantwoorden van uw vraag, worden uw persoonsgegevens en communicatie opgenomen in een bestand van GM Belgium N.V. U hebt recht op inzage en eventuele correctie van de op u betrekking hebbende gegevens.
Les informations à caractère personnel, ainsi que la correspondance vous concernant sont enregistrées par GM Belgium. Vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de radiation de ces données, que vous pouvez exercer auprès de la société GM Belgium.
Dit bericht werd verstuurd door General Motors Belgium NV