@wim-v6 wrote:De meeste van die gasten die zo reageren, hebben nog niet eens een rijbewijs of mogen al blij zijn dat ze met een Roestende Ford Fiasta of Rammelende Twingo mogen rijden.
die krijgen een harde plasser van zo'n Golf GTi, want die is SCHNNNEEEEELLLLLLLL!!!!!!!!!
Totdat je er een Vergelijkbaar Sportautotje van vrijwel elk ander europese automaker naast zet, dan valt ie tegen..
die gasten vergelijken het liefst een GTI met een 1.4tje van een ander merk...
Maargoed, Lees eens op het AutoWeek forum, ook allemaal van die VW rukkertjes met puistjes en een ouwe Gazelle, of Tomos waarschijnlijk..
Alles is prut behalve VW / Audi
Ik vind de ADAM een geweldig geslaagd karretje, misschien wel wat Overpriced, maar echt en leuk wagentje..
Willem
Haha, opzich klopt het, geen rijbewijs, en fiets/brommer overal naartoe.
Heb wel al een auto (1 jaar inmiddels), gaat ook nergens over eigenlijk, maja...
Maar loop niet alles de grond in te trappen op VW na, (in mijn geval opel, nee ook niet).
Polo 6n2, vind ik ook hele mooie wagens, uiterlijk, versnellingsbakken zijn kut zeggen ze, maar toch.
Zijn een boel mooie auto's en elke heeft z'n + en z'n -, geld ook voor vw, ook voor opel, ook voor elk ander merk, vind ik.