Oorspronkelijk zat de woofer in een gepoorte kist maar die inhoud kan ik niet kwijt.
Voor een gesloten kist moet ik tussen de 12.8 en de 17.2 liter zitten, heb ruwweg gerekend en zit op 14 liter, daar moet de magneet nog van af, dus zit echt op t randje!
De reden ook dat ik voor een Hertz heb gekozen, die kunnen goed spelen in kleine behuizingen.
Mocht het geluid me niet helemaal bevallen probeer ik hem groter te maken.
Ik heb zonet de audio kabels gelegd, jeetje wat ging dat makkelijk!
Was voor mijn gevoel in 15 min klaar!
Heel anders dan in een astra.
+1 voor de Vec.
Alleen heb ik eerder flink zitten te kloten om de iso2car stekker er in te krijgen, wat een krappe bedoeling daar. Hebben mensen daar ervaring mee?
De radio verdomde het ook om er met sateprikkers/spijkers/ijzerdraad uit te komen, zelfs met geleende radio-pennen en een half gedemonteerd dashboard ging het heeeel stroef!
Die van de astra donderde met sateprikkers en een dot gas er vanzelf bijna uit.
+1 voor de astra
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor info over de motor afdekplaat!
Foto's volgen....
Voor een gesloten kist moet ik tussen de 12.8 en de 17.2 liter zitten, heb ruwweg gerekend en zit op 14 liter, daar moet de magneet nog van af, dus zit echt op t randje!
De reden ook dat ik voor een Hertz heb gekozen, die kunnen goed spelen in kleine behuizingen.
Mocht het geluid me niet helemaal bevallen probeer ik hem groter te maken.
Ik heb zonet de audio kabels gelegd, jeetje wat ging dat makkelijk!
Was voor mijn gevoel in 15 min klaar!
Heel anders dan in een astra.
+1 voor de Vec.
Alleen heb ik eerder flink zitten te kloten om de iso2car stekker er in te krijgen, wat een krappe bedoeling daar. Hebben mensen daar ervaring mee?
De radio verdomde het ook om er met sateprikkers/spijkers/ijzerdraad uit te komen, zelfs met geleende radio-pennen en een half gedemonteerd dashboard ging het heeeel stroef!
Die van de astra donderde met sateprikkers en een dot gas er vanzelf bijna uit.
+1 voor de astra
Ik houd me nog steeds aanbevolen voor info over de motor afdekplaat!
Foto's volgen....