• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Unlimited Tuning OPEL OPC 240

Ik las net een stukje over een volvo T 4 met verkeerde bougies die 40 pk s verlies had.

Mijn blok heeft ook 20000km gelesen een nieuwe kop gehad en nieuwe zuigerveren en moet als nieuw zijn

Oke, dan ben ik nog meer benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen.

Als het wel de bougies zijn dan eet ik mijn Corsa OPC op :jerry :jerry :jerry :jerry

@herrflick wrote:Oke, dan ben ik nog meer benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen.

Als het wel de bougies zijn dan eet ik mijn Corsa OPC op :jerry :jerry :jerry :jerry

Begin maar alvast dan :jerry .

En wel filmen he of :kewlpics :jerry .

Nog steeds niet te vroeg juichen maar hahaha hij is echt heeel anders dan na de aankoop 5 weken geleden. Even als een klein kind sprintjes trekken met stopwatch en het is echt ruim meer dan 0.5 sec sneller en feller wil wel filmen maar dan moet jij de stukjes OPC corsa eten filmen

Ik probeer em nu op te eten, alleen issie mij telkens te snel af. Ik had beter niet naar Klasen kunnen gaan. :jerry :jerry :jerry :jerry

Ben wel benieuwd naar de dyno run van de astra opc btw king:

Ga eerst even maand aankijken iom de garage hoe alles blijft lopen even voor mezelf olie in de gaten houden.heb garantie dus hij moet goed zijn want rijd hem zo weer terug naar de garage .....maar die run gaat komen...

Het lijkt op deze manier eerder alsof je een miskoop hebt gedaan. Ik had interesse in deze opc op marktplaats tot ik dit topic tegen kwam

De meistah je hoeft niet te twijfelen en dat is jammer te horen.

Ik begrijp dat op het internet alles te zien is en dan had ik het topic niet aangemaakt.

Je kunt komen kijken, je kunt komen rijden.

Je kan hem laten keuren.

Ik ben een liefhebber en switch nog al eens.

Er komt een leaseauto aan maar ik wilde in de tussentijd wel "snel "vervoer hebben.

Alles van de auto is inzichtelijk en op te vragen.

Daarbij heb ik garantie bij een dealergarage nog 5 maanden dus een probleem is er verder echt niet.

Je zou een de mooiste laten staan waar alles aan is gedaan aantoonbaar.

De fout van een verkeerde bougie dat is echt STOM van de monteur geweest.

Verder ben ik blij met de aankoop dus ik heb geen haast.

M.b.t. miskoop diegene die mij een auto verkoopt die niet goed is heeft weldegelijk een probleem want dat geef ik vantevoren aan verkoop iets goed of verkoop het niet. Ook dat kan de garage beamen....... (3 garages de Opendealer van de oude eigenaar, de Ford garage en de Garage (Opel)die het probleem heeft opgelost.

Succes met het vinden van een mooie en vooral goede OPC.

Snap wat je zegt met betrekking tot de garantie. Maar in de advertentie staat bijv nadrukkelijk dat deze GEEN olie verbruikt terwijl er 1 pagina terug word gezegd dat je het olie verbruik in de gaten gaat houden

Ja ik kies voor zekerheid de garage heeft geen druppel gemeten... Een olie die verbruikt gaat ook gewoon terug naar de garage ( was ook opgenomen in de deal' maar bijna alle OPC's van die bouwjaren verbruiken Olie, deze op de 1e 1100 km geen druppen. Wel houd ik alles in de gaten , want als er iets niet goed is dan breng ik hem gewoon terug. Daar ben ik heel makkelijk in........

Deze heeft aantoonbaar met factuur van Opel) een nieuwe kop gehad en heeft nieuwe zuigerveren gekregen!

Maar ik snap je wel en ik zeg dan alleen heb wat vertrouwen in de mens en alles is na te gaan en uit te pluizen......Ik stuur je even een PM

Oh ik vergeet te zeggen je kunt zien aan de advertentie dat de auto al te koop stond voor ''de Tuning'' en voor de problemen ( datum) dit speelde toen niet.

Ik had hem net een week en toen is er gesproken over een leaseauto ( over een paar maanden pas)als liefhebber rijd ik aparte autos en zet ik ze vaak weer te koop.

ik heb nog 5 maanden garantie dus je zou hem kunnen laten checken en alles wat niet goed is ( maar je gaat niets vinden) kan je dan door mij laten maken dus een zekerheidje...kosten van de kop en zuigerveren € 3800.00 bon aanwezig ..........Je ziet al het verkopen zit in mijn bloed...maar het is wat het is . Ik gun iedereen altijd mijn áparte auto''s) ik ben 38 en heb er al iets van 52 gehad..........de laatste 2 kopers Seat leon Fr 255 pk en een Alfa Giulietta ( special ) appen ieder dag nog hoe blij ze zijn met 'mijn oude auto''

Ik zag op internet nog iets van 3 andere OPC's vergelijk ze eens :-)

Je kan beter voor de Corsa OPC gaan. Ik heb em nu 5 jaar en heeft letterlijk geen druppel olie verbruikt. :jerry

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Ja Olieverbruik is bij mij de auto terug brengen! En dan niet doorverkopen ..........maar vele OPC's hebben olieverbruik zo simpel is het

Alfa Romeo's (vooral de wat oudere types) staan bekend als oliezuipers. Opel en ook OPC modellen zijn over het algemeen erg zuinig met de olie. Als ie wel olie zuipt dan is er simpelweg iets mis mee. :vertag

Ik heb iets van 8 Alfa 's gehad gelukkig nooit dat probleem. Ik hoorde van Opel dat ze verbruiken ivm type zuiger ? En uitdroging maar ik ben geen monteur....

Terug
Naar boven