zo... ff wat foto's dan van de updates die nog ge-updated moeten worden 
setje spiegel kappen, carbon look, f1, ik heb f2 :agent maar zal vast veranderen haha.
en een mooie kentekenplaat houder.. kan opel forum een mooi voorbeeld aan nemen haha
een mandje met van alles en nog wat, waaronder een regelbare interval, kabelboom van ik neem aan electrishe ramen, schakelaar verstelbare spiegels, en wat dan nog niet meer.
en ook dit zat daar nog bij in, lijkt wel stoer in mijn auto, alleen jammer dat mijn teller dan niet meer klopt
verder de side skirts 8) heel blij mij, komen er ook echt wel onder
nog een setje voor de elektrische ramen, alleen ff uit zoeken hoe of wat.
heb namelijk nog wel 1 los motortje, maar die 2 zonder motor er aan zijn weer anders dan die met motor.
denk dat de motor ook wel gewoon over te zetten is op mijn spul toch?
dan nog de gsi bumper :wors :wors
mis alleen de binnenbalk en 1 wielkuip, past de binnenbalk van mijn eigen bumper ook?
1 tussenplaat.
and last but not least (of hoe je dat schrijft haha)
en nogmaals... syl astra... hartstikke bedankt!!!
setje spiegel kappen, carbon look, f1, ik heb f2 :agent maar zal vast veranderen haha.
en een mooie kentekenplaat houder.. kan opel forum een mooi voorbeeld aan nemen haha
een mandje met van alles en nog wat, waaronder een regelbare interval, kabelboom van ik neem aan electrishe ramen, schakelaar verstelbare spiegels, en wat dan nog niet meer.
en ook dit zat daar nog bij in, lijkt wel stoer in mijn auto, alleen jammer dat mijn teller dan niet meer klopt
verder de side skirts 8) heel blij mij, komen er ook echt wel onder
nog een setje voor de elektrische ramen, alleen ff uit zoeken hoe of wat.
heb namelijk nog wel 1 los motortje, maar die 2 zonder motor er aan zijn weer anders dan die met motor.
denk dat de motor ook wel gewoon over te zetten is op mijn spul toch?
dan nog de gsi bumper :wors :wors
mis alleen de binnenbalk en 1 wielkuip, past de binnenbalk van mijn eigen bumper ook?
1 tussenplaat.
and last but not least (of hoe je dat schrijft haha)
en nogmaals... syl astra... hartstikke bedankt!!!