• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

zo... ff wat foto's dan van de updates die nog ge-updated moeten worden :)

setje spiegel kappen, carbon look, f1, ik heb f2 :agent maar zal vast veranderen haha.

en een mooie kentekenplaat houder.. kan opel forum een mooi voorbeeld aan nemen haha :P

spiegelenkenteken.jpg

een mandje met van alles en nog wat, waaronder een regelbare interval, kabelboom van ik neem aan electrishe ramen, schakelaar verstelbare spiegels, en wat dan nog niet meer.

mandje2.jpg

en ook dit zat daar nog bij in, lijkt wel stoer in mijn auto, alleen jammer dat mijn teller dan niet meer klopt :P

mandje1.jpg

verder de side skirts 8) heel blij mij, komen er ook echt wel onder :)

sideskirts1.jpg

sideskirts2c.jpg

nog een setje voor de elektrische ramen, alleen ff uit zoeken hoe of wat.

heb namelijk nog wel 1 los motortje, maar die 2 zonder motor er aan zijn weer anders dan die met motor.

denk dat de motor ook wel gewoon over te zetten is op mijn spul toch?

elekramen.jpg

dan nog de gsi bumper :wors :wors

gsibumper.jpg

mis alleen de binnenbalk en 1 wielkuip, past de binnenbalk van mijn eigen bumper ook?

1 tussenplaat.

tussenplaat.jpg

and last but not least (of hoe je dat schrijft haha)

wielen.jpg

en nogmaals... syl astra... hartstikke bedankt!!!

@soepkiepe wrote:zo... ff wat foto's dan van de updates die nog ge-updated moeten worden :)

en ook dit zat daar nog bij in, lijkt wel stoer in mijn auto, alleen jammer dat mijn teller dan niet meer klopt :P

mandje1.jpg

Leuke update, maar kun je bij die teller niet je originele klokje .. ( van de snelheid ) overzetten in deze ?

dan ben ik er nog niet ;)

temperatuur zal op het zelfde neer komen.

benzine meter die ik nu heb geeft 25 en 50 aan, deze 30 en 60, dus dat komt dan niet meer overeen ;)

toerenteller die ik nu heb gaat tot 7.

word vanaf de 6 tot 7 rood, deze van 7 tot 8.

al met al schiet ik er dus niks mee op om alleen de teller te veranderen ;)

zo... ff wat foto's dan van de updates die nog ge-updated moeten worden :)

setje spiegel kappen, carbon look, f1, ik heb f2 :agent maar zal vast veranderen haha.

en een mooie kentekenplaat houder.. kan opel forum een mooi voorbeeld aan nemen haha :P

spiegelenkenteken.jpg

een mandje met van alles en nog wat, waaronder een regelbare interval, kabelboom van ik neem aan electrishe ramen, schakelaar verstelbare spiegels, en wat dan nog niet meer.

mandje2.jpg

mandje1.jpg

verder de side skirts 8) heel blij mij, komen er ook echt wel onder :)

sideskirts1.jpg

sideskirts2c.jpg

nog een setje voor de elektrische ramen, alleen ff uit zoeken hoe of wat.

heb namelijk nog wel 1 los motortje, maar die 2 zonder motor er aan zijn weer anders dan die met motor.

denk dat de motor ook wel gewoon over te zetten is op mijn spul toch?

elekramen.jpg

dan nog de gsi bumper :wors :wors

gsibumper.jpg

mis alleen de binnenbalk en 1 wielkuip, past de binnenbalk van mijn eigen bumper ook?

1 tussenplaat.

tussenplaat.jpg

and last but not least (of hoe je dat schrijft haha)

wielen.jpg

pff, heb jij ook wel zo mooie kentekenplaat houder dan?!

maar ik ga mijn bumper wel eerst spuiten voor dat ik hem er onder hang, lijkt vast beter dan rood met een zarte gsi bumper :jerry

maar dik, ff serieus, jij hebt er ook een gsi bumper onder jou f gehangen, kun jij mij ook antwoord geven op de vraag die ik bij de bumper had?

krijg ik hem ook op de bumperbalk die ik er nu op heb zitten of moet het echt een gsi balk worden?

@soepkiepe wrote:zo... ff wat foto's dan van de updates die nog ge-updated moeten worden :)

mandje1.jpg

Leuke update, maar kun je bij die teller niet je originele klokje .. ( van de snelheid ) overzetten in deze ?

dat lukt als je 4 man hebt :jerry :jerry :jerry

met zoveel heb ik hem er toen opgekregen. maar sluit niet supermooi aan ...aan de zijkanten..niet een kiertje

maar een kir royal :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

heb je ook fotos van het stukje waar ie niet mooi aan sluit?

ja en liever ff niet de fotos van na het ongeluk, daar sluit ie zeker niet mooi aan :agent

ik WEET gewoon dat je er uit flauwekul anders ff zo foto had neer gezet :jerry

dan ben ik er nog niet ;)

temperatuur zal op het zelfde neer komen.

benzine meter die ik nu heb geeft 25 en 50 aan, deze 30 en 60, dus dat komt dan niet meer overeen ;)

toerenteller die ik nu heb gaat tot 7.

word vanaf de 6 tot 7 rood, deze van 7 tot 8.

al met al schiet ik er dus niks mee op om alleen de teller te veranderen ;)

@soepkiepe wrote:heb je ook fotos van het stukje waar ie niet mooi aan sluit?

ja en liever ff niet de fotos van na het ongeluk, daar sluit ie zeker niet mooi aan :agent

ik WEET gewoon dat je er uit flauwekul anders ff zo foto had neer gezet :jerry

bedoel je dit ?

IMAG0286.jpg

of dit !!

IMG_1890.jpg

IMG_1903.jpg

pff, heb jij ook wel zo mooie kentekenplaat houder dan?!

maar ik ga mijn bumper wel eerst spuiten voor dat ik hem er onder hang, lijkt vast beter dan rood met een zarte gsi bumper :jerry

maar dik, ff serieus, jij hebt er ook een gsi bumper onder jou f gehangen, kun jij mij ook antwoord geven op de vraag die ik bij de bumper had?

krijg ik hem ook op de bumperbalk die ik er nu op heb zitten of moet het echt een gsi balk worden?

dat lukt als je 4 man hebt :jerry :jerry :jerry

met zoveel heb ik hem er toen opgekregen. maar sluit niet supermooi aan ...aan de zijkanten..niet een kiertje

maar een kir royal :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

en wat is het verschil dan oenatje?

dat werkt toch niks anders dan een hatch?

@Dik.

op de gewone fotos van je f is het mij nooit opgevallen, en op deze fotos lijkt het me zo 1 2 3 ook niet ergerlijk, maar mij zelf kennende ga ik me er na een tijdje wel aan ergeren omdat ik weet dat het anders hoort :P

neem aan dat jij wel gewoon de modderkuipen van een gsi er in had toch?

Terug
Naar boven