• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@Oenatje wrote:je eigen modderkuipen passen niet, heb er hier nog 2 liggen van een gsi. mag je zo hebben

zo geef jij een keer wat weg.... mag ook wel in de krant

:agent

tussen plaat zat er bij.

ik ben syl astra al erg dankbaar dat ik dit zo o mocht halen, dus ik ga niet moeilijk doen om dingen wat niet op of bij mijn auto past ;)

de zwarte blijft er ook gewoon tussen zitten.

rood op een paarse auto gaat ook niet echt lijken denk ik hahah king:

persoonijk vind ik het grijze dash 3x niks, wil het liefst gewoon zwart.

maar ja, je kan niet alles hebben he ;)

gsi interieur staat ook nog wel op mijn to do list, maar zoals jullie met de vorige astra ook wel weten, nu den ik zo, morgen weer anders :P

en een to do list kan bij mij erg lang duren.

heb het volgens mij ook al een paar keer in dit topic gezegd, soepkiepe gaat dit jaar eerst trouwen.

dus veel geld word er momenteel echt niet in de astra gestoken.

alles wat mij "aan komt waaien" heb ik geluk mee, maar voorlopig ff geen rare dingen kopen denk ik maar.

er gaat ook steeds 2 andere woordjes door mijn hoofd heen "zwaardere motor" pff.. ik wil zo veel haha

hee soepkippe heb jij grijs dashs dan??

want volgens mij heb ik ook nog zwart dash maar dan moet ik even in andere schuur kieken

netjes!!! :thumbup Wordt een leuk Astraatje,ik zou alleen de tussenplaat van de achterlichten laten zoals ie is,nu nog een sportinterieurtje,Kan je wel van een F1 GT nemen,is ook lichtgrijs.

heb nu zo saai grijs dashboard geval ja

wou laatst al een spuitbus pakken en alles zwart spuiten haha:P

motor weet ik eigenlijk nog niet.

moet wel betaalbaar zijn, en ook weer niet te snel, want dan kan ik mij niet gedragen :angel

met zo 1.4 rijd ik wel lekker rustig, maar als ik bijvoorbeeld zo blok heb als wat jij in die blauwe had, k ken me zelf, daar ga ik ook naar rijden haha.

tussen plaat zat er bij.

ik ben syl astra al erg dankbaar dat ik dit zo o mocht halen, dus ik ga niet moeilijk doen om dingen wat niet op of bij mijn auto past ;)

gsi interieur staat ook nog wel op mijn to do list, maar zoals jullie met de vorige astra ook wel weten, nu den ik zo, morgen weer anders :P

heb het volgens mij ook al een paar keer in dit topic gezegd, soepkiepe gaat dit jaar eerst trouwen.

alles wat mij "aan komt waaien" heb ik geluk mee, maar voorlopig ff geen rare dingen kopen denk ik maar.

er gaat ook steeds 2 andere woordjes door mijn hoofd heen "zwaardere motor" pff.. ik wil zo veel haha

@soepkiepe wrote:tussen plaat zat er bij.

Dan zou ik maar eens even opschieten MAAT !!

Morgen is het oudejaarsdag :shock:

Rik :jerry

hee soepkippe heb jij grijs dashs dan??

want volgens mij heb ik ook nog zwart dash maar dan moet ik even in andere schuur kieken

jij bent wakker rik! :wors :wors

ik leef volgens mij al een beetje vooruit haha, volgend jaar, ergens rond juni juli ongeveer.

dus de updates blijven ff op een laag pitje tot die tijd helaas

heb nu zo saai grijs dashboard geval ja

wou laatst al een spuitbus pakken en alles zwart spuiten haha:P

motor weet ik eigenlijk nog niet.

moet wel betaalbaar zijn, en ook weer niet te snel, want dan kan ik mij niet gedragen :angel

met zo 1.4 rijd ik wel lekker rustig, maar als ik bijvoorbeeld zo blok heb als wat jij in die blauwe had, k ken me zelf, daar ga ik ook naar rijden haha.

Wat een gek kijk wat die heeft gekregen... jaloers :shock: :shock: :shock: :shock:

Ps die tellers volgens mij kun je de middenklokken tot 260/280 in je huidige bak monteren.

Cijfertjes kun je gewoon naar voren wippen totdat je je eigen kmstand heb bereikt..

Die hendel wisser heb ik ook.

Alleen wel uit een station omegaB

IMG03370-20121210-1619_zps979ef4dc.jpg

Heel veel f2's hebben een gsi bumper.. moet toch wel gewoon passen lijkt mij.

@soepkiepe wrote:tussen plaat zat er bij.

Dan zou ik maar eens even opschieten MAAT !!

Morgen is het oudejaarsdag :shock:

Rik :jerry

volgens mij staan de snelheden van die anderen veel korter op elkaar hoor, dus denk dat er een aardig snelheids verschil krijg.

heb nu trouwens ook 10 km verschil, dus er zit nu ook geen goeie in ;)

die hendel word nog een mooi klusje voor mij ben ik bang.

ik heb er namelijk een losse stekker bij aan hangen, en ik kan me met veel redden, maar stroom en zo heb ik geen donder verstand van ;)

en automatisch worden dat soort dingen dus op de lange baan geschoven.

zelfde heb ik nu ook met die ramen, en heb ook een schakelaar voor de elektrische spiegels.

als het plug and play is maakt het me niet uit, maar als ik kabels moet trekken word ik gek, ik ben dan het overzicht compleet kwijt.

maar nu heb jij heel veel schakelaars.. ik mis er nog 1 :P

die van de elektrische ramen.

jij bent wakker rik! :wors :wors

ik leef volgens mij al een beetje vooruit haha, volgend jaar, ergens rond juni juli ongeveer.

dus de updates blijven ff op een laag pitje tot die tijd helaas

ja wat er aan die tellers nog doet weet ik niet meer

heb zoveel ombouw projecten gehad in de jaren dat ik niet meer weet wat nog goed is

dus dat zou je moeten uitzoeken

en anders kun je ze altijd nog weg gooien hahahaha

Wat een gek kijk wat die heeft gekregen... jaloers :shock: :shock: :shock: :shock:

Ps die tellers volgens mij kun je de middenklokken tot 260/280 in je huidige bak monteren.

Cijfertjes kun je gewoon naar voren wippen totdat je je eigen kmstand heb bereikt..

Die hendel wisser heb ik ook.

Alleen wel uit een station omegaB

IMG03370-20121210-1619_zps979ef4dc.jpg

Heel veel f2's hebben een gsi bumper.. moet toch wel gewoon passen lijkt mij.

Heeft er niet iemand een wisserhendel uit een omega b station over? Krijg ze op de sloop nergens gevonden.

@soepkiepe je bent goed bezig zo, word een erg knap assie zo!

Die hendel is wel te doen denk ik misschien kan ik je wel helpen, ben elektricien dus stroom kan ik me redelijk mee redden hihi

volgens mij staan de snelheden van die anderen veel korter op elkaar hoor, dus denk dat er een aardig snelheids verschil krijg.

heb nu trouwens ook 10 km verschil, dus er zit nu ook geen goeie in ;)

die hendel word nog een mooi klusje voor mij ben ik bang.

ik heb er namelijk een losse stekker bij aan hangen, en ik kan me met veel redden, maar stroom en zo heb ik geen donder verstand van ;)

en automatisch worden dat soort dingen dus op de lange baan geschoven.

zelfde heb ik nu ook met die ramen, en heb ook een schakelaar voor de elektrische spiegels.

als het plug and play is maakt het me niet uit, maar als ik kabels moet trekken word ik gek, ik ben dan het overzicht compleet kwijt.

maar nu heb jij heel veel schakelaars.. ik mis er nog 1 :P

die van de elektrische ramen.

@thereaper wrote:Heeft er niet iemand een wisserhendel uit een omega b station over? Krijg ze op de sloop nergens gevonden.

@soepkiepe je bent goed bezig zo, word een erg knap assie zo!

Die hendel is wel te doen denk ik misschien kan ik je wel helpen, ben elektricien dus stroom kan ik me redelijk mee redden hihi

moet je even naar het omega forum gaan en berry een pm doen

of hier op het forum xr1 een pb doen

kom je bij de zelfde uit hahahah

Terug
Naar boven