• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

ff back ontopic ;)

graag ff jullie mening dus.

gsi bumper, achter bumper en side skirts in kleur of mat zwart?

op het moment denk ik zelf aan mat zwart, maar mag graag meningen van andere mensen horen ;)

hier ff een foto van hoe matzwart bij de kleur van mijn auto staat, zelf vind ik de kleur mooi staan bij de auto.

bumperzwart.jpg

Zou hem mooi in originele staat houden en die naamplaat met Janneke eraf halen.

Deze doet afbreuk voor het aangezicht van je Astra en de bumpers matzwart houden.

Want nu kijken ze alleen maar naar die naamplaat en niet verder naar je werkelijke Astra.

Zou hem mooi in originele staat houden en die naamplaat met Janneke eraf halen.

Deze doet afbreuk voor het aangezicht van je Astra en de bumpers matzwart houden.

Want nu kijken ze alleen maar naar die naamplaat en niet verder naar je werkelijke Astra.

@Blue-Dragon wrote:Zou hem mooi in originele staat houden en die naamplaat met Janneke eraf halen.

Mee eens,

Ziet er netjes uit zo, maar ik vind die naamplaten echt niet kunnen.

@Blue-Dragon wrote:Zou hem mooi in originele staat houden en die naamplaat met Janneke eraf halen.

Mee eens,

Ziet er netjes uit zo, maar ik vind die naamplaten echt niet kunnen.

Inderdaad naamplaat weg ermee :jerry

Goedkope oplossing voor 2,- heb je al een spuitbus zou het gewoon matzwart maken.

Als ze zelf in kleur gaat spuiten heb je kans op kleur verschil, en nou door een prof te laten spuiten zijn die astra's niet waard.

Of je moet hem nu echt als een hobby/blijver auto zien.

Inderdaad naamplaat weg ermee :jerry

Goedkope oplossing voor 2,- heb je al een spuitbus zou het gewoon matzwart maken.

Als ze zelf in kleur gaat spuiten heb je kans op kleur verschil, en nou door een prof te laten spuiten zijn die astra's niet waard.

Of je moet hem nu echt als een hobby/blijver auto zien.

die vroeg je niet nee, maar we geven hem wel

sluit me bij de rst aan. maar zoals ik al eerder zei. het is jouw auto. doe er mee wat jij wilt. die auto heb je voor je zelf en niet voor een ander.

die vroeg je niet nee, maar we geven hem wel

sluit me bij de rst aan. maar zoals ik al eerder zei. het is jouw auto. doe er mee wat jij wilt. die auto heb je voor je zelf en niet voor een ander.

Terug
Naar boven