vandaag het rubbertje ff vervangen van het ontstekings huis.
koste wel 3.05 euro bij de dealer
oude er tussen weg gepurkt, knapte al, dus al aardig hard geworden.
wou het geheel weer terug drukken, k denk, huh, zit ie niet goed of zo, hij gaat zo zwaar.
ik eens kijken..
alles stond goed.
weer opnieuw, toen kwam weer dat rare lampje boven mijn hoofd te hangen.. tuurlijk, nieuw rubber, hij sluit weer goed af!!
gelijk er na ff naar de wasbox gereden, ff flink met de motorreiniger in het rond aan het spuiten geweest onder de motorkap.
ik zie nu weer dat mijn versnellingsbak van aluminium is
hij was voor de tijd pik zwart.
zal van de week ff fotos maken, morgen eerst ff vloerbedekking leggen en zo, dus heb er morgen denk ik geen tijd voor.
maar ja, het schoon spuiten is ook met het idee dat ik nu dus ook kan zien als ie wel of niet lekt nu
maar weet voor 90% zeker dat het weg is nu
ff de foto's van gister geuploaded, zelf vind ik de wielkasten ineens heel ruim nu.
fotos van de bumpers heb ik niet gemaakt gister.
dus die houden jullie ook tegoed van mij.
had ik trouwens al verteld dat toen ik gister onder de auto lag ik ook ff zag dat 1 van mijn achterste veerpoten boven aan lekker rot is?
dus dat moet ook nog ff gebeuren, ik pak ze dan allebei boven aan.
eerst maar eens iemand zien te vinden die goed kan lassen en het voor een kleinigheidje wil doen wheheh
hier de fotos van de wielen.
laatste foto is het naafgat, zit zat ruimte tussen
denk trouwens dat ie nog wel wat zakt, heb hem van de krik laten zakken, meestal zakt ie nog wel wat na wat sturen en rijden.
ach.. k weet iemand die nog een verlagingssetje heeft voor voorop.. maar... kan ook wel een jaar duren haha, eerst andere dingen.