• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

toch zou ik graag met je (van huis) willen ruilen soepkiep

ik kan metselen vloertjes storten electra aanleggen

alles om een leuke werkplaats te kunnen bouwen

alleen nu de plek nog :D

en je hebt gezien hoe ik een motor er uit wip en inhang op straat

de x16xe heb ik er in delen weer uit gehaald in een garage zonder stroom

dus het kan wel hoor, als je maar wilt ;)

dank je, had ik ook al om gevraagd net he ;)

om gezeur te gaan voorkomen omdat het schijnt dat sommige leden het niet zo leuk vinden.

en tjsa, met de gezellige leden die hier komen dwaalt het geregeld wel af, maar als je de topic titel in de gaten houd zie je wel de updates, want als ik wat updates heb vermeld ik die in de titel.

dank je, had ik ook al om gevraagd net he ;)

om gezeur te gaan voorkomen omdat het schijnt dat sommige leden het niet zo leuk vinden.

en tjsa, met de gezellige leden die hier komen dwaalt het geregeld wel af, maar als je de topic titel in de gaten houd zie je wel de updates, want als ik wat updates heb vermeld ik die in de titel.

Wel fijn zo'n garage hok

Hadden wij vroeger ook 12 meter lang en 4meter breed overdekt... Helaas 5 jaar geleden in de fik gestoken.

Nu alles in de buitenlucht sleutelen

Wel fijn zo'n garage hok

Hadden wij vroeger ook 12 meter lang en 4meter breed overdekt... Helaas 5 jaar geleden in de fik gestoken.

Nu alles in de buitenlucht sleutelen

Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry

DSCF1597.jpg

Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.

Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry

DSCF1597.jpg

Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.

haha zulke foto's vind ik nou echt geweldig he!!

echte diehards man, lekker voorthuis knooien :)

maar kleine dingen doe ik ook gewoon voorthuis hoor.

tis niet onwijs veel werk, maar ff het rijtje wat ik moet doen voor dat ik de garage in kan :P

hond in het hokje doen omdat ie anders weg loopt.

schutting deur vast zetten.

balk boven de schuttingdeur er af, dan de schuttingen open gooien.

dan mijn aanhanger verzetten (staat voor mijn "inrit" dir ik niet officieel heb zodat er gaan andere autos kunnen gaan staan haha)

dan de auto de garage in.

de aanhanger weer terug zetten zoda er geen auto kan gaan staan dus, heb al eens mee gemaakt dat ik de auto niet meer naast huis weg kreeg namelijk hahah:P

nou, en als ik dat voor elk wissewasje moet doen ben ik vaker bezig met dat soort dingen dan met de auto haha

haha zulke foto's vind ik nou echt geweldig he!!

echte diehards man, lekker voorthuis knooien :)

maar kleine dingen doe ik ook gewoon voorthuis hoor.

tis niet onwijs veel werk, maar ff het rijtje wat ik moet doen voor dat ik de garage in kan :P

hond in het hokje doen omdat ie anders weg loopt.

schutting deur vast zetten.

balk boven de schuttingdeur er af, dan de schuttingen open gooien.

dan mijn aanhanger verzetten (staat voor mijn "inrit" dir ik niet officieel heb zodat er gaan andere autos kunnen gaan staan haha)

dan de auto de garage in.

de aanhanger weer terug zetten zoda er geen auto kan gaan staan dus, heb al eens mee gemaakt dat ik de auto niet meer naast huis weg kreeg namelijk hahah:P

nou, en als ik dat voor elk wissewasje moet doen ben ik vaker bezig met dat soort dingen dan met de auto haha

Ik vind het ook niet erg om voor het huis te sleutelen. Maar in de winterperiode is het toch wel lekker als je een beetje verwarmd kunt sleutelen. Voor een paar jaar geleden met -4 de remblokken van de auto van mijn vrouw vervangen. Had na 5 minuten sleutelen al geen gevoel meer in mijn vingers van de kou :jerry :jerry

Ik vind het ook niet erg om voor het huis te sleutelen. Maar in de winterperiode is het toch wel lekker als je een beetje verwarmd kunt sleutelen. Voor een paar jaar geleden met -4 de remblokken van de auto van mijn vrouw vervangen. Had na 5 minuten sleutelen al geen gevoel meer in mijn vingers van de kou :jerry :jerry

@trashmetal wrote:als ik zoveel ruimte had als astratd was ik damwandprofielen aan het sparen

hoezo garage? zet een complete loods :jerry :wub

I know maar af gelopen 15 jaar zitten we in de onzekerheid of we moesten oprotten vanwege nieuwbouw.

Maar 18mei is het zeker dan moet alles op geschoond zijn.

Andere opel zet ik straks opnieuw te koop en de Dodge ook :cry

Helaas geen nieuwe opruimte op het oog.en pa heeft nergens meer zijn in aangezien zijn leeftijd.

Nu zit ik er mee.

@trashmetal wrote:als ik zoveel ruimte had als astratd was ik damwandprofielen aan het sparen

hoezo garage? zet een complete loods :jerry :wub

I know maar af gelopen 15 jaar zitten we in de onzekerheid of we moesten oprotten vanwege nieuwbouw.

Maar 18mei is het zeker dan moet alles op geschoond zijn.

Andere opel zet ik straks opnieuw te koop en de Dodge ook :cry

Helaas geen nieuwe opruimte op het oog.en pa heeft nergens meer zijn in aangezien zijn leeftijd.

Nu zit ik er mee.

@ gerrit..

ik heb geen verwarming in de garage haha, dus bij mij is het (nog) net zo koud als jou hoor :P

@astraTD..

word je niet uit gekocht of zo dan?

ik zou in ieder geval willen hebben dat hun dan een soort gelijke woning zullen vinden voor mij ;)

Terug
Naar boven