• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

als ik nou de ruimte had, de mogelijkheid had, en het geld had...

dan had ik hem gekocht, had je hem terug gezien als pick up haha.

dat is iets wat ik ooit nog eens wil proberen.

Tis wel een mooie bassis om er wat mee te doen ja ,maar ik ben zelf meer van de RWD opels :thumb

maar had een station nodig ivm de kleine en me vriendin die te veel zooi mee nam altijd :jerry

ach als ik 5 meier van mag de volgende eigenaar er mee doen wat ie wil ;)

Tis wel een mooie bassis om er wat mee te doen ja ,maar ik ben zelf meer van de RWD opels :thumb

maar had een station nodig ivm de kleine en me vriendin die te veel zooi mee nam altijd :jerry

ach als ik 5 meier van mag de volgende eigenaar er mee doen wat ie wil ;)

die wieldoppen staat sowieso al beter dan een paar zwarte stalen velgen.

om een 1 of andere manier vind ik dat zo goedkoop staan.

"ach, we pleuren er een paar wielen onder en het rijd wel, geen zin om er een paar doppen op te zetten, kost me te veel tijd, daar ben ik te lui voor"

zo idee heb ik er vaak bij haha.

zet een paar dopjes op de zwarte stalen velgen en de auto lijkt ineens veel netter en afgewerkter.

wielen maken de auto he ;)

zelfde als je auto smerig is, maak maar eens alleen de wielen schoon, dan lijkt het gelijk al stukken beter.

die wieldoppen staat sowieso al beter dan een paar zwarte stalen velgen.

om een 1 of andere manier vind ik dat zo goedkoop staan.

"ach, we pleuren er een paar wielen onder en het rijd wel, geen zin om er een paar doppen op te zetten, kost me te veel tijd, daar ben ik te lui voor"

zo idee heb ik er vaak bij haha.

zet een paar dopjes op de zwarte stalen velgen en de auto lijkt ineens veel netter en afgewerkter.

wielen maken de auto he ;)

zelfde als je auto smerig is, maak maar eens alleen de wielen schoon, dan lijkt het gelijk al stukken beter.

Zondag is juist een klus dag toch :hmmz

ze zeggen altijd zondag is een rustdag en tot rust kom je toch als je aan je opel sleutelt :jerry

Zondag is juist een klus dag toch :hmmz

ze zeggen altijd zondag is een rustdag en tot rust kom je toch als je aan je opel sleutelt :jerry

@mantadevil wrote:de kleine is inmiddels 2 jaar hans dus zoveel zooi gaat er niet meer mee ;)

Das de reden dat ik zeg doe mij maar weer een manta of zoiets .

Wat dat snelle verkoop betreft valt dat vies tegen ,ding mag voor 5 meier weg ,maar enkel handelaren en exportbedrijven reageren erop met een bod van 250/300 euro,wist niet eens dat een astra van 94 nog zo gewilt was voor export

Je verkoopt helemaal niets op dit moment, de tijd dat je een auto binnen 1 of 2 weken kwijt was is op dit moment echt voorbij :(

@mantadevil wrote:de kleine is inmiddels 2 jaar hans dus zoveel zooi gaat er niet meer mee ;)

Das de reden dat ik zeg doe mij maar weer een manta of zoiets .

Wat dat snelle verkoop betreft valt dat vies tegen ,ding mag voor 5 meier weg ,maar enkel handelaren en exportbedrijven reageren erop met een bod van 250/300 euro,wist niet eens dat een astra van 94 nog zo gewilt was voor export

Je verkoopt helemaal niets op dit moment, de tijd dat je een auto binnen 1 of 2 weken kwijt was is op dit moment echt voorbij :(

Klopt dat is helemaal over .heb nu de astra maar eens te ruil gezet tegen een manta :jerry .

zal ook wel niet lukken ,maar soms heb je mzzl.

en Soepkiepe nieuwe week nieuwe ronden voor je astra dus kom op met de pics :thumb

Terug
Naar boven