• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

Klopt dat is helemaal over .heb nu de astra maar eens te ruil gezet tegen een manta :jerry .

zal ook wel niet lukken ,maar soms heb je mzzl.

en Soepkiepe nieuwe week nieuwe ronden voor je astra dus kom op met de pics :thumb

mantadevil..

probeer het ook eens op ruilen.nl

komt mijn astra ook weg (ligt me iets van bij dat ik dat al verteld had haha)

vandaag een pakketje binnen gekregen :)

4 spatlapjes en een startmotor succesvol ontvangen king:

de startmotor leg ik eerst nog ff op de plank, mijn eigen begint wat raar te zingen dus zal niet lang meer leven denk ik.

de spatlapjes komen er zo snel mogelijk op.

door dat fijne weer is de griep weer eens terug gekomen in huize soepkiepe, dus veel gaat er niet gebeuren.

lekker joh, op je verjaardag ziek zijn haha:P

normaal ben ik haast nooit ziek, en nu net deze keer op me verjaardag ook nog.

ach, voor dat ik een meisje ben is het wel over dacht ik, vergeleken gister ben ik er al aardig bij ;)

foto's volgens wanneer ze er onder zitten.

mantadevil..

probeer het ook eens op ruilen.nl

komt mijn astra ook weg (ligt me iets van bij dat ik dat al verteld had haha)

vandaag een pakketje binnen gekregen :)

4 spatlapjes en een startmotor succesvol ontvangen king:

de startmotor leg ik eerst nog ff op de plank, mijn eigen begint wat raar te zingen dus zal niet lang meer leven denk ik.

de spatlapjes komen er zo snel mogelijk op.

door dat fijne weer is de griep weer eens terug gekomen in huize soepkiepe, dus veel gaat er niet gebeuren.

lekker joh, op je verjaardag ziek zijn haha:P

normaal ben ik haast nooit ziek, en nu net deze keer op me verjaardag ook nog.

ach, voor dat ik een meisje ben is het wel over dacht ik, vergeleken gister ben ik er al aardig bij ;)

foto's volgens wanneer ze er onder zitten.

@marco_tds wrote:@soepkiepe wrote:[/img]

o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto's herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P

Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto's king:, enkel die foto van Phil ..

ik kan me sowieso weinig foto's van jou auto herinneren

@marco_tds wrote:@soepkiepe wrote:[/img]

o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto's herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P

Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto's king:, enkel die foto van Phil ..

ik kan me sowieso weinig foto's van jou auto herinneren

Proficiat Soepkipiee :thumb

gister op de post en nu al aan gekomen dat gaat toch sneller als ik dacht bij tnt. :jerry

Proficiat Soepkipiee :thumb

gister op de post en nu al aan gekomen dat gaat toch sneller als ik dacht bij tnt. :jerry

Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.

Wat een gepiel voor die startmotor is me dat :P..

Die spatlappen zien er een beetje bompa stijl uit :), nu nog een setje dakdragers met duivenkorf erop en kralen op de zetels soepkiepe dat maakt het compleet :wors

Als je nog onderdelen nodig hebt voor een c14nz, let me know ;)

Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.

Wat een gepiel voor die startmotor is me dat :P..

Die spatlappen zien er een beetje bompa stijl uit :), nu nog een setje dakdragers met duivenkorf erop en kralen op de zetels soepkiepe dat maakt het compleet :wors

Als je nog onderdelen nodig hebt voor een c14nz, let me know ;)

Spatlappen is Hip marco :jerry

Volgens mij weet niemand van hier dat jij met VW doppen rijd op je opel :argue :jerry

Net niet te zien op de foto.

IMG03733-20130320-1747_zps89984df2.jpg

Spatlappen is Hip marco :jerry

Volgens mij weet niemand van hier dat jij met VW doppen rijd op je opel :argue :jerry

Net niet te zien op de foto.

IMG03733-20130320-1747_zps89984df2.jpg

Gefeliciteerd met je verjaardag

Ben zelf ook geveld door de griep ,maar bij jou is het helemaal kut dat het op je verjaardag is .

Gefeliciteerd met je verjaardag

Ben zelf ook geveld door de griep ,maar bij jou is het helemaal kut dat het op je verjaardag is .

Terug
Naar boven