• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@soepkiepe wrote:tsja ja kan ook de angel eyes bedoelen, die staat namelijk in het topic titel :P:P

nja, misschien dat ik soms wat te lomp ben met dit soort dingen :P

ik heb gewoon 4 schroeven me tunnel ingeschroefd :angel

achter zitten ze ook bijna achteraan, om de voorste 2 er in te draaien moest ik de stoelen er uit halen.

stelt ook geen reet voor, 4 bouten met dop 13 los draaien e je heb je stoel los.

kwam mij gelijk mooi uit, gelijk de bestuurdersstoel in huis gezet om de instap schade ff te laten naaien door me vriendin.

ook dat is weg nu dus ;)

ontopic!!!!

vandaag de astra achterthuis gezet.

wat gedaan?

* het "zwarte" van de bumpers ook weer echt zwart gemaakt, wat volgens mij blijvend is, hoe? verfbrander er overheen gehouden :jerry

*dashboard met dashboard doekjes van de lidl schoon gemaakt, werkt goed, weet nog niet als het ooklang mooi blijft.

* achterwiel er af gehaald en de remtrommel rood geverf met wat verf wat ik al meer dan 5 jaar heb staan :P niks geen speciale rommel, gewoon gamma eigen merkt, is me op meer autos goed bevallen.

* kapje van kenteken verlicht omgezet, had er nog 1 liggen, deze opgeschuurd tot korrel 1000, lijkt beter dan de ouwe maar niet nieuw natuurlijk :P

* kleppendeksel gepolijst

*paar dingen onder de kap ff schoongemaakt met cockpit spray :jerry

ach allemaal kleine dingen dus eigenlijk ;)

Maar dat die niet opklap die armsteun zal het wel moeilijk gaan vanwege de handrem en gordel aan doen?

nja, tis ff wennen, de gordel gaat wel lastiger jah, maar mijne gaat sowieso heel slecht open, dus wil ff anderen ophalen.

en de handrem, ik moet nu uhh, hoe zal ik het zeggen dat het te snappen is..

k neem aan dat iedereen het haast op de zelfde manier doet met de handrem, ik moet nu me elleboog wat hoger houden en aan de bijrijderkant langs gaan met mijn arm, klinkt raar, en irritant, maar dat is het niet, 2 keer en je bent er aan gewend haha.

het gaat wel allemaal iets ingewikkelder nu, maar het is niet zo dat ik me er dusdanig aan erger dat ik hem er maar weer uithaal.

de gordel gebruik je als het goed is 2 keer in 1 rit, en de handrem, tsja, zelf gebruik ik hem heeeel weinig.

en op de weg vind ik het een 1e klas aanvulling aan de auto, zolang als ik rij heb ik me erm er ook op :P

met schakelen heb ik me arm er op liggen wat ik zelf veel fijner vind.

en met rijden, misschien beetje petjes manier maar vind het wel fijn, elleboog op dat ding, en me hoofd rust op me hand hahaha

nja, tis ff wennen, de gordel gaat wel lastiger jah, maar mijne gaat sowieso heel slecht open, dus wil ff anderen ophalen.

en de handrem, ik moet nu uhh, hoe zal ik het zeggen dat het te snappen is..

k neem aan dat iedereen het haast op de zelfde manier doet met de handrem, ik moet nu me elleboog wat hoger houden en aan de bijrijderkant langs gaan met mijn arm, klinkt raar, en irritant, maar dat is het niet, 2 keer en je bent er aan gewend haha.

het gaat wel allemaal iets ingewikkelder nu, maar het is niet zo dat ik me er dusdanig aan erger dat ik hem er maar weer uithaal.

de gordel gebruik je als het goed is 2 keer in 1 rit, en de handrem, tsja, zelf gebruik ik hem heeeel weinig.

en op de weg vind ik het een 1e klas aanvulling aan de auto, zolang als ik rij heb ik me erm er ook op :P

met schakelen heb ik me arm er op liggen wat ik zelf veel fijner vind.

en met rijden, misschien beetje petjes manier maar vind het wel fijn, elleboog op dat ding, en me hoofd rust op me hand hahaha

Ja word voor mij al lastiger met die gordel en handrem. Op un dag stap ik zeker 20x in de auto :jerry

Ik ga kijken voor een exemplaar wat je kunt opklappen.

Ja word voor mij al lastiger met die gordel en handrem. Op un dag stap ik zeker 20x in de auto :jerry

Ik ga kijken voor een exemplaar wat je kunt opklappen.

Ik heb niet alles gelezen :angel Maar zijn dat nou de ruiten wissers van de action? Of haal ik iets door de war. Ik zie dat ze elkaar raken is dat geen probleem? Want ze kosten niet veel en de mijne zijn beetje gaar :sleeping

Ik heb niet alles gelezen :angel Maar zijn dat nou de ruiten wissers van de action? Of haal ik iets door de war. Ik zie dat ze elkaar raken is dat geen probleem? Want ze kosten niet veel en de mijne zijn beetje gaar :sleeping

Ik kijk niet alles nee :angel En ok ik dacht ligt maar een maat in had al wel eens gekeken maar zag alleen de zelfde liggen dacht ik :sleeping

Ik zal eens goed gaan kijken haha

Ik kijk niet alles nee :angel En ok ik dacht ligt maar een maat in had al wel eens gekeken maar zag alleen de zelfde liggen dacht ik :sleeping

Ik zal eens goed gaan kijken haha

en ziet dat er dan wat goed uit? want ik zag eens een foto van een F en die zag er niet met zijn flatblade achterruitwisser ;p

en ziet dat er dan wat goed uit? want ik zag eens een foto van een F en die zag er niet met zijn flatblade achterruitwisser ;p

kan er zo een van vooraan achteraan geplaatst worden?

ik heb ook gehoord dat er in de lidll te koop zijn, maat ik weet niet of die goed zijn???

kan er zo een van vooraan achteraan geplaatst worden?

ik heb ook gehoord dat er in de lidll te koop zijn, maat ik weet niet of die goed zijn???

Terug
Naar boven