dan heb jij niet goed opgelet.
ik kan je nu terug sturen naar pagina 8, of het nog een keer vertellen..
heb hem top omgeruild met deze.
zal eens een beetje vertellen hoe het ging, denk dat het verhaal je wel een glimlach kan bezorgen haha.
ik rij de dam op, komt er iemand naar buiten toe, netjes ff voor gesteld, toen ben ik de astra gaan bekijken, de hele tijd bleef hij bij me staat naast de astra.. raar vond ik dat.
uiteindelijk heb ik hem maar gezegd dat ie de crosa gerust ff kon bekijken en dat de sleutels er wel in zaten.
is goed zegt ie.. loopt weg, binnen 2 min was ie terug :hmmz
heeft enkel en alleen een rondje gelopen om de auto, ALS het al een rondje was.
toen vroeg ik hem als ik ff een rondje moch proberen in de astra, was wel goed zegt ie.
heb hem maar gezegd dat ie ook wel ff een rondje in de crosa mocht doen, nou ja toen deed ie dat maar, maar kwam bij mij over dat ie het deed omdat ik het hem zei
rondje gereden, zet hem neer, hup gelijk motor weer uit, hup, stond weer bij me bij de astra...
astra weer verder bekeken, hem lekker warm laten draaien, al die tijd stond ie bij me.
heb heb bij de crosa NERGENS naar gekeken :shock:
motorkap is nog niet open geweest haha.
kleppendeksel van de astra smeerde behoorlijk, olie stond op de min, achter ontstekings huis smeert ie ook, kleinigheidjes.
dus eens wat moeilijk kijken toen puntje bij paaltje wam, twijvelend over komen
ik zeg tegen hem, je wou 75 toe hebben, maar als we nou eens zo doen, ruilen we top om en is dat olie probleem voor mij.
vond ie gelijk goed haha.
ergens denk ik dat hij denkt dat ie mij bedondert heeft...
hmm, laat hem de crosa maar ff goed bekijken dan.
druklager rammelt er in, zelfs dat heeft ie niet gehoord :sleeping :sleeping