• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

nee, drek op'e dyken die de boeren ( :agent ) niet opruimen.

En daar kwam Rik met zn schone Astra F :swear :swear

Soepkiep: je hebt mail PM !

Rik ;)

Mooie aanwinst kerel...

Ander klokkie erin, velgjes ff vervangen, miss beetje omlaag en klaar.

Wees er zuinig op :)

Wat voor motortje heb je?

Mooie aanwinst kerel...

Ander klokkie erin, velgjes ff vervangen, miss beetje omlaag en klaar.

Wees er zuinig op :)

Wat voor motortje heb je?

ander klokje komt er (ooit) wel in ja.

velgen wil ik naafkapjes bij zien te krijgen, en dan wit spuiten, bekijk het geheel dan maar eens weer ;)

verlagen, eigenlijk wil ik alleen de voorkant naar beneden gooien, de achterkant denk ik dat ik maar een onderstuk van een originele bumper op de kop onder maak...

neen aan dat je snapt hoe ik bedoel, en ja kom maar met de opmerkingen dat ik niet wijs ben hahah.

motortje is een c1.4nz.

ander klokje komt er (ooit) wel in ja.

velgen wil ik naafkapjes bij zien te krijgen, en dan wit spuiten, bekijk het geheel dan maar eens weer ;)

verlagen, eigenlijk wil ik alleen de voorkant naar beneden gooien, de achterkant denk ik dat ik maar een onderstuk van een originele bumper op de kop onder maak...

neen aan dat je snapt hoe ik bedoel, en ja kom maar met de opmerkingen dat ik niet wijs ben hahah.

motortje is een c1.4nz.

Ik heb ook een 1.4, daar begin ik niet meer aan..

Weinig vermogen en grote dorst.

wat betreft je bumper... hmm nieuwsgierig.

Ik heb ook een 1.4, daar begin ik niet meer aan..

Weinig vermogen en grote dorst.

wat betreft je bumper... hmm nieuwsgierig.

2 punten liggen denk ik allebei aan je zelf hoor.

de rooie was ook een 1.4, verbruik was netjes.

toen ik hem kocht was hij zo traag als dikke stront in een trechter, maar na een paar keer met een aanhanger er achter gereden te hebben, en af en toe een wat los trappen was ie toen ie weg ging al aardig wat vlotter.

moet er wel eerlijk bij zeggen dat hij weinig acceleratie kracht heeft.

als ik op de snelweg reed met een aanhanger er achter, en ik reed netjes 100, en wou ff een vrachtauto voorbij, dan kwam ie niet op gang als ik gas bij gaf.

lulligste van alles... de ford die ik had had daar geen moeite mee, die trok hem zo door, was ook een 1.4.

deze valt het verbruik ook best mee geloof ik, is 10 euro in gekomen toen we hem op haalde, en toen was hij zo goed als leeg, staat nu (als ik mij niet vergis) over de 50 km, dus vind ik best netjes.

bumper is ook een idee he, wil niet zeggen dat het ook echt komt, komt namelijk wel wat bij kijken, heb het al eens geprobeerd, moet hem in het midden ook door zagen namelijk.

2 punten liggen denk ik allebei aan je zelf hoor.

de rooie was ook een 1.4, verbruik was netjes.

toen ik hem kocht was hij zo traag als dikke stront in een trechter, maar na een paar keer met een aanhanger er achter gereden te hebben, en af en toe een wat los trappen was ie toen ie weg ging al aardig wat vlotter.

moet er wel eerlijk bij zeggen dat hij weinig acceleratie kracht heeft.

als ik op de snelweg reed met een aanhanger er achter, en ik reed netjes 100, en wou ff een vrachtauto voorbij, dan kwam ie niet op gang als ik gas bij gaf.

lulligste van alles... de ford die ik had had daar geen moeite mee, die trok hem zo door, was ook een 1.4.

deze valt het verbruik ook best mee geloof ik, is 10 euro in gekomen toen we hem op haalde, en toen was hij zo goed als leeg, staat nu (als ik mij niet vergis) over de 50 km, dus vind ik best netjes.

bumper is ook een idee he, wil niet zeggen dat het ook echt komt, komt namelijk wel wat bij kijken, heb het al eens geprobeerd, moet hem in het midden ook door zagen namelijk.

dan heb jij niet goed opgelet.

ik kan je nu terug sturen naar pagina 8, of het nog een keer vertellen..

heb hem top omgeruild met deze.

zal eens een beetje vertellen hoe het ging, denk dat het verhaal je wel een glimlach kan bezorgen haha.

ik rij de dam op, komt er iemand naar buiten toe, netjes ff voor gesteld, toen ben ik de astra gaan bekijken, de hele tijd bleef hij bij me staat naast de astra.. raar vond ik dat.

uiteindelijk heb ik hem maar gezegd dat ie de crosa gerust ff kon bekijken en dat de sleutels er wel in zaten.

is goed zegt ie.. loopt weg, binnen 2 min was ie terug :hmmz

heeft enkel en alleen een rondje gelopen om de auto, ALS het al een rondje was.

toen vroeg ik hem als ik ff een rondje moch proberen in de astra, was wel goed zegt ie.

heb hem maar gezegd dat ie ook wel ff een rondje in de crosa mocht doen, nou ja toen deed ie dat maar, maar kwam bij mij over dat ie het deed omdat ik het hem zei ;)

rondje gereden, zet hem neer, hup gelijk motor weer uit, hup, stond weer bij me bij de astra...

astra weer verder bekeken, hem lekker warm laten draaien, al die tijd stond ie bij me.

heb heb bij de crosa NERGENS naar gekeken :shock:

motorkap is nog niet open geweest haha.

kleppendeksel van de astra smeerde behoorlijk, olie stond op de min, achter ontstekings huis smeert ie ook, kleinigheidjes.

dus eens wat moeilijk kijken toen puntje bij paaltje wam, twijvelend over komen :P

ik zeg tegen hem, je wou 75 toe hebben, maar als we nou eens zo doen, ruilen we top om en is dat olie probleem voor mij.

vond ie gelijk goed haha.

ergens denk ik dat hij denkt dat ie mij bedondert heeft...

hmm, laat hem de crosa maar ff goed bekijken dan.

druklager rammelt er in, zelfs dat heeft ie niet gehoord :sleeping :sleeping

dan heb jij niet goed opgelet.

ik kan je nu terug sturen naar pagina 8, of het nog een keer vertellen..

heb hem top omgeruild met deze.

zal eens een beetje vertellen hoe het ging, denk dat het verhaal je wel een glimlach kan bezorgen haha.

ik rij de dam op, komt er iemand naar buiten toe, netjes ff voor gesteld, toen ben ik de astra gaan bekijken, de hele tijd bleef hij bij me staat naast de astra.. raar vond ik dat.

uiteindelijk heb ik hem maar gezegd dat ie de crosa gerust ff kon bekijken en dat de sleutels er wel in zaten.

is goed zegt ie.. loopt weg, binnen 2 min was ie terug :hmmz

heeft enkel en alleen een rondje gelopen om de auto, ALS het al een rondje was.

toen vroeg ik hem als ik ff een rondje moch proberen in de astra, was wel goed zegt ie.

heb hem maar gezegd dat ie ook wel ff een rondje in de crosa mocht doen, nou ja toen deed ie dat maar, maar kwam bij mij over dat ie het deed omdat ik het hem zei ;)

rondje gereden, zet hem neer, hup gelijk motor weer uit, hup, stond weer bij me bij de astra...

astra weer verder bekeken, hem lekker warm laten draaien, al die tijd stond ie bij me.

heb heb bij de crosa NERGENS naar gekeken :shock:

motorkap is nog niet open geweest haha.

kleppendeksel van de astra smeerde behoorlijk, olie stond op de min, achter ontstekings huis smeert ie ook, kleinigheidjes.

dus eens wat moeilijk kijken toen puntje bij paaltje wam, twijvelend over komen :P

ik zeg tegen hem, je wou 75 toe hebben, maar als we nou eens zo doen, ruilen we top om en is dat olie probleem voor mij.

vond ie gelijk goed haha.

ergens denk ik dat hij denkt dat ie mij bedondert heeft...

hmm, laat hem de crosa maar ff goed bekijken dan.

druklager rammelt er in, zelfs dat heeft ie niet gehoord :sleeping :sleeping

Autohandelaar?

Wel knap dat iemand zijn astra wilde ruilen voor corsa waar de lak vanaf sprong. :jerry

Beter dat je nu weer astra rijd.

En over die toerenteller, grote kans dat iemand gewoon een tellerbak met toerenteller erin heeft gezet om dat die gene heeft gedacht dat de de kabel voor toerenteller voor bereid was.

Nu ook kleine kans dat je tellerstand niet origineel is.

Weet niet wat die op de teller heeft staan.

Autohandelaar?

Wel knap dat iemand zijn astra wilde ruilen voor corsa waar de lak vanaf sprong. :jerry

Beter dat je nu weer astra rijd.

En over die toerenteller, grote kans dat iemand gewoon een tellerbak met toerenteller erin heeft gezet om dat die gene heeft gedacht dat de de kabel voor toerenteller voor bereid was.

Nu ook kleine kans dat je tellerstand niet origineel is.

Weet niet wat die op de teller heeft staan.

nee particulier voor zo ver als ik weet, niks leek er op dat hij een handelaar was.

de lak wist hij van, boeide hem niks.

als er nu hier iemand leest die zelf ook een gl uitvoering heeft, wat voor w nummer staat er in de teller?

ik heb w 1102.

km stand heb ik zelf ook mijn twijfels bij, staat op 198xxx dus is een twijfel geval.

de rooie had toen ik hem kocht 211xxx en was van 95, de paarse van 94.

dus de stand zal heel goed wel kunnen kloppen, maar kan ook heel goed niet kloppen haha :P

daar kom ik toch nooit achter.

nee particulier voor zo ver als ik weet, niks leek er op dat hij een handelaar was.

de lak wist hij van, boeide hem niks.

als er nu hier iemand leest die zelf ook een gl uitvoering heeft, wat voor w nummer staat er in de teller?

ik heb w 1102.

km stand heb ik zelf ook mijn twijfels bij, staat op 198xxx dus is een twijfel geval.

de rooie had toen ik hem kocht 211xxx en was van 95, de paarse van 94.

dus de stand zal heel goed wel kunnen kloppen, maar kan ook heel goed niet kloppen haha :P

daar kom ik toch nooit achter.

f1 heeft w1111

en f2 w1102

mede komt door dat f1 13inc had standaard

en f2 14 inc.

Alle f1 wat ik kende hadden 13inc miniwielentjes met w1111 klokje.

Terug
Naar boven