• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

haha heb je mijn pruik nog niet gezien zeker?

morgen weer naar de kapper, denk dat wat ze er af knippen ze wel een mooie knippop of zo van kunnen maken hahah

haha heb je mijn pruik nog niet gezien zeker?

morgen weer naar de kapper, denk dat wat ze er af knippen ze wel een mooie knippop of zo van kunnen maken hahah

ja op foto :P

maar uhh, laten we dit topic verder niet te veel verprutsen ;)

wil dit wel ff een beetje als een serieus topic houden.

een keer een beetje offtopic boeit nie, maar we hebben het nu inmiddels over ons kapsel :agent :afro

ja op foto :P

een keer een beetje offtopic boeit nie, maar we hebben het nu inmiddels over ons kapsel :agent :afro

@soepkiepe wrote:@DarkNL08 wrote:pak dan wel dezelfde bekleding, en ook een goede bestuurdersstoel? op de sloop of?

door de zon en vuil verkleurde stoelen, vaak ook schades...

Of wat heb jij voor ogen? king:

ja de sloop is wel de bedoeling ja.

er staat er vast 1 die er schoner uit ziet dan deze ;)

ik heb de stoel vaak op de laagste stand staan, anders zit ik met me kop tegen het dak, en mag graag een beetje laag zitten haha

een calibra stoelframe past ook, zit je nog lager

@soepkiepe wrote:@DarkNL08 wrote:pak dan wel dezelfde bekleding, en ook een goede bestuurdersstoel? op de sloop of?

door de zon en vuil verkleurde stoelen, vaak ook schades...

Of wat heb jij voor ogen? king:

ja de sloop is wel de bedoeling ja.

er staat er vast 1 die er schoner uit ziet dan deze ;)

ik heb de stoel vaak op de laagste stand staan, anders zit ik met me kop tegen het dak, en mag graag een beetje laag zitten haha

een calibra stoelframe past ook, zit je nog lager

ik weet niet als het nu komt omdat ik aan de ford, een een beetje aan de corsa gewend was, maartoen ik de 1e keer in de astra stapte vond ik hem al heel laag.

denk dat het gewenning is, zo vond ik de astra ook een flink stuiterhok toen ik er een rondje mee reed, maar daar heb ik al geen last meer van.

wat nog wel een to do puntje is trouwens..

de auto hobbelt gigantisch, viel me daar gelijk ook al op.

1 band heeft hobbels op het loopvlak.

druk er van de week het reserve wiel wel ff op.

ik weet niet als het nu komt omdat ik aan de ford, een een beetje aan de corsa gewend was, maartoen ik de 1e keer in de astra stapte vond ik hem al heel laag.

denk dat het gewenning is, zo vond ik de astra ook een flink stuiterhok toen ik er een rondje mee reed, maar daar heb ik al geen last meer van.

wat nog wel een to do puntje is trouwens..

de auto hobbelt gigantisch, viel me daar gelijk ook al op.

1 band heeft hobbels op het loopvlak.

druk er van de week het reserve wiel wel ff op.

@soepkiepe wrote:ja op foto :P

:jerry :jerry

Terug
Naar boven