• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

ik heb medere kleuren uit getest :thumb

zie dit topic maar eens moet je effe bladeren maar dan kom je bij de losse delen ,allemaal action verf wat ik gebruikt heb

viewtopic.php?f=27&t=123193

Inderdaad ziet nice uit, sluit ook mooi aan op de spatborden.

Maar als je hem voor wel zou vast maken dan krijg je wel zo'n lelijke spleet aan de zijkant.

Zou hem zo laten tenmiste als die goed vast zit.

staat inderdaad niet verkeerd ,dat idee had ik ook toen ik die van mij kocht enkel wilde ik in kleur ,vind ik persoonlijk mooier dan de zwarte bumpers

ja, als dit dus nog mijn rooie astra was waren ze ook in kleur gekomen haha.

voordeel van die rooie astra was dat ik de spuitbusjes gewoon bij de action kon komen van 2 euro per stuk, daar is mijn gsi spoiler en die onderste spoiler toen ook mee gespoten, dat kon je er echt niet aan af zien.

nu bij deze astra moet ik iets van 20 euro betalen voor een spuitbusje in kleur, als ze hem moeten maken kost ie zelfs 25 euro.

vandaar dat ik hier voor gekozen heb, omdat ik het wel een beetje zo goedkoop mogelijk wil allemaal :angel :angel

een paar pagina's terug staat de spoiler er ook op in het matzwart tegen de auto aan, dat lijkt dus weer geen porum, die word dus ook wel weer in kleur, maar dat staat op het "uitstel lijstje"

de bumpers en skirts zo matzwart vind ik zelf totaal niet verkeerd staan om eerlijk te zijn.

had verwacht dat het heel "goedkoop" zal lijken, maar vind het best nog wel een beetje mee vallen.

uiteraard zal in kleur mooier zijn, maar nu springt ie er wel echt mooi uit ;)

Nee, een auto moet glimmen Petrol :)

Anders lijkt het net alsof ie al jaren niet gepoetst is :jerry

Maar heb de bumper van Soepkiep gezien toen ik bij hem was en moet zeggen: :thumb :thumb

Rik ;)

action heeft inderdaad goede spuitbussen ,ik heb het hele motorblok van mijn laatste manta helemaal er mee in kleur gezet .ook zijn delen van de manta van me maatje in kleur gezet (wit).

helaas hebben ze niet alle kleuren ;)

Vaak lijkt mat zwart inderdaad of het er gewoon tegen aan gekwakt is, maar dit staat best goed

als je kijkt heb je standaard ook zwarte bumpers erop zitten

rood zilver en zwart zijn de enige waar ik wel te spreken over ben.

die oranje en blauw is net water, al zijn mijn remmen nog steeds mooi blauw haha:P

ik had mijn bumpers al eens zwart gespoten, zag dat het wel leuk stond, daarom nu dus ook maar voor zwart gekozen.

ik heb medere kleuren uit getest :thumb

zie dit topic maar eens moet je effe bladeren maar dan kom je bij de losse delen ,allemaal action verf wat ik gebruikt heb

viewtopic.php?f=27&t=123193

deze vind ik ook wel zeer mooi gespoten trouwens.

zoiets lijkt mij ook nog wel weer wat dan haha

img1455440770.jpeg

Terug
Naar boven