• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@astraTD wrote:gelijk 19inc eronder :jerry

@soepkiepe wrote:maar wat voor jou "geen drol" is, kan voor mij al weer makkelijk "een rib uit mijn lijf" zijn natuurlijk he haha

:jerry :jerry

hahahah :P:P

maar ik heb 14 inch er onder he.

anders heb ik nog 15 op reserve in de schuur liggen, moeten alleen nog andere banden om.

die liggen eerst nog lekker in de schuur, heb er nu 4 wielen onder zitten met heel goed profiel ;)

dus ik steek het geld nu eerst wel ff in andere dingen.

die wielen komen ooit wel een keer haha. lopen niet weg.

die liggen eerst nog lekker in de schuur, heb er nu 4 wielen onder zitten met heel goed profiel ;)

dus ik steek het geld nu eerst wel ff in andere dingen.

die wielen komen ooit wel een keer haha. lopen niet weg.

als me banden mininmaal worden zoek ik op marktplaats "ruilen" voor andere wielen hahaha

of ik koop een complete auto voor weinig, breng ik naar de sloop, word er een paar euro beter aan en hou een set goeie wielen over :P

van alle 5 auto's die ik gehad heb heb ik geloof ik totaal 3 banden gekocht.

1 op de volvo (1e auto) omdat er 1 door mijn schuld 4kant was geworden, en 2 achter op deze astra omdat 1 4kant was en de ander ook slecht was.

verder kan ik me niet herinneren wanneer ik banden betaald heb :jerry :jerry :jerry

als me banden mininmaal worden zoek ik op marktplaats "ruilen" voor andere wielen hahaha

of ik koop een complete auto voor weinig, breng ik naar de sloop, word er een paar euro beter aan en hou een set goeie wielen over :P

van alle 5 auto's die ik gehad heb heb ik geloof ik totaal 3 banden gekocht.

1 op de volvo (1e auto) omdat er 1 door mijn schuld 4kant was geworden, en 2 achter op deze astra omdat 1 4kant was en de ander ook slecht was.

verder kan ik me niet herinneren wanneer ik banden betaald heb :jerry :jerry :jerry

Ja ik heb ook spijt, dat ik laatst voor 275,- 4 nieuwe banden erop heb laten leggen.

Voor 200,- 250,- heb je al mooie 17inc velgen met goede banden. :wub

winterbanden is ook niet meer veel soeps heb er nu 2 winters mee gereden wel al samen 45.000km.

Volgend jaar naar lm wintersetje kijken.

Ja ik heb ook spijt, dat ik laatst voor 275,- 4 nieuwe banden erop heb laten leggen.

Voor 200,- 250,- heb je al mooie 17inc velgen met goede banden. :wub

winterbanden is ook niet meer veel soeps heb er nu 2 winters mee gereden wel al samen 45.000km.

Volgend jaar naar lm wintersetje kijken.

ja maar er zit al 1 groot verschil tussen ons.

hier word de auto hoodzakelijk gebruikt om de kids naar school te brengen en boodschappen te doen, heel af en toe moet ik eens 50 km op een dag rijden haha.

dus ik kan wel voor een beetje minder kwaliteit gaan.

meeste is hier nog 30 km zone ook.

en als ik de snelweg op moet ben ik vaak alleen in de auto.

jij zit volle dagen in je auto, dus dan heb je ook wel wat meer kwaliteit nodig.

maak jij de zelfde kilometers met mijn banden dan koop jij je scheel denk ik zo ;)

Ja dat is waar.. Snel geteld vandaag 5uurtjes totaal erin gezeten maar 120km erbij gekomen :jerry Wel 80x in en uit gestapt.

ja maar er zit al 1 groot verschil tussen ons.

hier word de auto hoodzakelijk gebruikt om de kids naar school te brengen en boodschappen te doen, heel af en toe moet ik eens 50 km op een dag rijden haha.

dus ik kan wel voor een beetje minder kwaliteit gaan.

meeste is hier nog 30 km zone ook.

en als ik de snelweg op moet ben ik vaak alleen in de auto.

jij zit volle dagen in je auto, dus dan heb je ook wel wat meer kwaliteit nodig.

maak jij de zelfde kilometers met mijn banden dan koop jij je scheel denk ik zo ;)

:kewlpics :kewlpics

suc50002.jpg

suc50003.jpg

suc50004.jpg

suc50005.jpg

suc50006.jpg

suc50007c.jpg

NEE plaat met janneke komt niet meer op de bumper

JA plaat met janneke blijft nu weer op het dash staan.

maar uhh, lijkt goed he dat mat zwarte ;)

word tijd voor de skirts er bij denk ik, EN toch maar een gsi achter bumper denk ik.... ooit.

Ja dat is waar.. Snel geteld vandaag 5uurtjes totaal erin gezeten maar 120km erbij gekomen :jerry Wel 80x in en uit gestapt.

Terug
Naar boven