• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

Dit?

SAM_1238_zps5cf0f165.jpg

nee joh!! haha.

ik ben druk aan het googelen ;)

die jij hebt is gl, die heb ik er nu net bij mijn eigen uit gesloopt, dus als je nog een bank of stoelen nodig bent....

nee deze is echt wel zeldzaam geloof ik haha

HEB HEM!!!!!!!!!

ook nog van het forum ook nog haha.. maar ben nog maar weinig verder, weet nog niet waar het uit komt haha.

heb verder ook dat topic niet door gelzen, wou eerst de foto plaatsen, ga nu de rest daar ff lezen haah:P

dsc00472ue.jpg

Ohh... Sport inderdaad.

Gsi-racer heeft zijn heel compleet interieur ook te koop voor 130,-. Zelfde ook zonder instap schade.

deze heeft niet overdreven instapschade, zit geen gat, maar je ziet wel slijtage en je kan de stop op 1 plek wat indrukken.

gsi racer heb een gewoon gsi interieur te koop toch?

zal van de week mijn gsi stoelen en bank bekleding er ook ff op zetten, eerst eens zien als de bestuurders stoel nog te redden is, moet gelast worden.

de gl troep denk ik dat op de stort terecht komt.

zal alles eens op de foto zetten van de week, batterij van de gewone camera is leeg momenteel.

ik heb dat van mij wel vor wat minder dan 130, en heb er ook wat meer bij, maar dat was omdat ik ook echt alles wou, heb nu ook de kappen en alles in de garage liggen, heb er laatst in de auto 1 kapot getrokken, moet ik maar ff vervangen dus haha.

Dat is hem inderdaad :) (het interieur)

Wel een heel gebliksem gehad om het dashbord te demonteren, das een geduldig klusje :)

Maar goed, een flinke slag gemaakt vandaag met Soepkiepe zn auto dus voldaan gevoel houdt ik erover :)

Rik ;)

Ohh... Sport inderdaad.

Gsi-racer heeft zijn heel compleet interieur ook te koop voor 130,-. Zelfde ook zonder instap schade.

fase2 gsi/sport interieur ziet er zo uit, tot eind 96 gebruikt daarna dat veel mooiere zoals soep het heeft gekocht

09022008030.jpg

o.. vergeten te zeggen..

ik heb nu ook een andere pookknop haha

zo ronde heb ik nu ;)

vond dat dat ook wel bij het interieur hoorde ;)

deze heeft niet overdreven instapschade, zit geen gat, maar je ziet wel slijtage en je kan de stop op 1 plek wat indrukken.

gsi racer heb een gewoon gsi interieur te koop toch?

zal van de week mijn gsi stoelen en bank bekleding er ook ff op zetten, eerst eens zien als de bestuurders stoel nog te redden is, moet gelast worden.

de gl troep denk ik dat op de stort terecht komt.

zal alles eens op de foto zetten van de week, batterij van de gewone camera is leeg momenteel.

ik heb dat van mij wel vor wat minder dan 130, en heb er ook wat meer bij, maar dat was omdat ik ook echt alles wou, heb nu ook de kappen en alles in de garage liggen, heb er laatst in de auto 1 kapot getrokken, moet ik maar ff vervangen dus haha.

Dat is hem inderdaad :) (het interieur)

Wel een heel gebliksem gehad om het dashbord te demonteren, das een geduldig klusje :)

Maar goed, een flinke slag gemaakt vandaag met Soepkiepe zn auto dus voldaan gevoel houdt ik erover :)

Rik ;)

Dat interieur komt uit een Astra F uit 1998. 16 januari om precies te zijn.

een mooie zilvergrijze F was het maar is nu van binnen helemaal kaal.

Niet 1 schroefje is blijven zitten in de auto, zo erg was de koopwoede van soepkiepe :jerry

Uhm, ik heb ook wat meegenomen dus ik heb ook weer wat haha.

Rik ;)

haha zoals ik al zei... ik wou het HELE interieur :P

maar de plastic kappen op de binnenkant van de kofferklep zijn blijven zitten hoor ;)

de kofferbak cilinders niet trouwens haha, zat ook aan de binnenkant ja :P

Terug
Naar boven